x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Afacerea care schimbă afaceri

0
Autor: Luciana Cocoș 01 Mar 2019 - 11:24
Afacerea care schimbă afaceri


Pentru un antreprenor aflat la început de drum, necunoscutele sunt multe și variate. De la probleme de management, la chichițe fiscale, iar orice mic impas poate dăuna chiar și celei mai ingenioase idei de business. Spun asta cei care s-au lovit de astfel de probleme şi care, astăzi, au ajuns să-i înveţe pe antreprenorii tineri, şi nu numai, ce este de făcut pentru sănătatea unei afaceri.

“Lumea afacerilor s-a schimbat atât de mult încât, fără o structură organizată, fără un plan pe următorii 10 ani care să poată fi adaptat permanent, fără o echipă puternică de specialiști, un business nu reușeşte să supraviețuiască”, spune Mihaela Tudor, fondatoarea Tudor Communication, un business în domeniul comunicării, care s-a născut din dorinţa de a ajuta alte business-uri, pe unele salvându-le chiar de la faliment.

De la televiziune, la PR

După şase ani de televiziune, Mihaela a decis să facă un pas ce avea să-i schimbe întrutotul parcursul profesional. “Faptul că nu aveam niciodată timp suficient să construiesc ceva care să dureze mai mult decât efemeritatea unei știri, m-a determinat să mă gândesc la un altfel de viitor. Decizia nu am luat-o deloc ușor, a durat aproximativ un an până să decid să pun punct. Însă, am hotărât să merg într-o direcție unde să mă văd și peste 10 ani. M-am gândit de la bun început că ce știu cel mai bine să fac este să prezint activitatea unei companii într-un mod jurnalistic”, spune tânăra antreprenoare. Se întâmpla în anul 2011. Mihaela nu a pornit la drum cu mari aşteptări. Ştia că, dacă lucrurile nu vor merge conform planurilor sale se putea întoarce oricând la meseria de jurnalist. „Am pornit totul de acasă, cu un laptop. În acea perioadă cred că aveam vreo 2.000 de lei în cont, nu mai mult, și am pornit fără să am o bază de clienți, nu am mers pe o idee sigură: gata, știu foarte bine că în următoarele x luni sunt acoperită din punct de vedere financiar. Însă, mi-am zis că dacă lucrurile nu funcționează și nu reușesc să câștig bani, atunci mă pot angaja oriunde, având în vedere experiența acumulată. Vorbind cu apropiații, și povestindu-le că am pornit în această direcție, am întâlnit foarte repede oameni care aveau nevoie de o schimbare în promovarea afacerii lor.” Iar în scurt timp avea primul client. Apoi a contactat-o o cunoștință a cărei afacere era în pragul falimentului. Atunci Mihaela a pus la punct o campanie de comunicare, astfel încât firma respectivă nu doar că a evitat falimentul, dar a crescut veniturile cu 40%, și-a achitat datoriile și a intrat pe profit. “A fost destul de ușor în primul an pentru că așteptările mele erau mici. Fiind într-o zonă de servicii, nu a fost nevoie de un anumit capital pentru a investi. Când deschizi o afacere contează foarte mult să ai o comunitate de oameni în jurul tău. În primul an am mers la extraordinar de multe evenimente, mi-am stabilit ca prioritate acest lucru, și am făcut networking din dorința de a cunoaște oameni, de a le povesti ceea ce fac eu.”

Din al doilea an de activitate lucrurile au început să meargă şi mai bine, astfel că Mihaela şi-a format o echipă de tineri profesionişti şi a închiriat un spaţiu care a devenit sediul Tudor Communication. Iar de atunci portofoliul s-a mărit şi mai mult.

Toţi banii câștigați în fiecare an i-am reinvestit pentru că nu am pornit la drum ca să mă îmbogățesc, am pornit la drum ca să fac ceva care să-mi placă, să merg la muncă cu drag în fiecare zi și să aduc valoare oamenilor cu care lucrez

Mihaela Tudor

Din greşeli se învaţă

Deşi a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de peste 230.000 de euro şi un profit de aproape 40.000 de euro, Tudor Communication a avut şi un moment de impas. “În al 5-lea an lucrurile au început să meargă mai slab pentru că am fost nevoită să schimb o bună parte din oamenii pe care-i aveam în echipă. Acest lucru m-a afectat în privința proiectelor, a oamenilor cu care colaboram în acel moment. Când ai o echipă cu care lucrezi de aproximativ doi ani, trebuie să faci ceva ca ei să simtă că, lucrând în continuare pentru tine, vor crește și mai bine, și mai mult. Însă, fără să știi asta, fără suficientă experiență ca manager nu poți lua cele mai bune decizii pentru echipa ta, şi astfel lucrurile încep să nu mai meargă la fel de bine. La acea vreme m-am concentrat mult prea mult pe dezvoltarea firmei fără să pun la punct o organizare internă și niște proceduri foarte clare,” spune Mihaela Tudor.

Trofeu la Romanian PR Award

Trecând însă peste impedimente, şi învătând de la an la an, Tudor Communication a crescut frumos şi dinamic, fiind recompensată anul trecut cu trofeul Small Consultancy of the Year, acordat în cadrul Romanian PR Award. Firma condusă de Mihaela Tudor a ajuns astfel în topul celor mai performante agenții de PR din România, specializată în relații media și evenimente, comunicare de criză și branding personal, după numai şase ani de existență. “Dincolo de orice premiu, cred că cel mai important a fost momentul când noi am conștientizat că am schimbat viața unui om în mod absolut total. Atunci când începi să lucrezi cu cineva, pornești la drum de la un anumit nivel, iar persoana respectivă, desigur împreună cu compania sa, ajunge să devină lider de piață, în momentul acela mi-am dat seama că sigur facem foarte bine ceea ce facem, iar asta m-a impulsionat și m-a făcut să-mi doresc să fim și mai buni”, ne spune Mihaela.

În acest an, compania îşi va extinde serviciile şi în zona foto-video, dar pregăteşte şi o surpriză pe piaţa de profil, o inovaţie tehnologică. “În următorii 10 ani Tudor Communication va deveni unul din principalii jucători din piață, va oferi o soluție absolut inovativă, care va pune companiile și jurnaliștii la aceeași masă, ajutându-i să vorbească aceeași limbă. Mihaela Tudor

 

 

 


 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Se așteaptă publicarea OUG pentru eșalonarea datoriilor restante și suspendarea executărilor silite

Se așteaptă publicarea OUG pentru eșalonarea datoriilor restante și suspendarea executărilor silite
OUG pentru prorogarea termenului de eşalonare a datoriilor restante de la declanşarea stării de urgenţă şi continuarea suspendării executărilor silite va fi publicată în Monitorul Oficial în...

Lucian Bode anunță data de finalizare a Centurii Capitalei

Lucian Bode anunță data de finalizare a Centurii Capitalei
Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, este de părere că Centura Bucureștiului va fi inaugurată până în 2023. "Inelul de Centură al Capitalei are 102 km, cu cele două sectoare. Sectorul de sud, cu...

Radiografia dezastrului: Un an cu Orban, cât doi cu Dăncilă. Deficitul bugetar s-a dublat, supravieţuim pe datorie

Radiografia dezastrului: Un an cu Orban, cât doi cu Dăncilă. Deficitul bugetar s-a dublat, supravieţuim pe datorie
Galerie Foto Pe 4 noiembrie se împlineşte un an de la învestirea Guvernului Orban. Chiar dacă nu a avut zile prea multe, fiind demis anul acesta în februarie, în aceeaşi formulă el a revenit în martie la Palatul Victoria, du...

Activele sistemului de pensii private au depășit 14 miliarde de euro

Activele sistemului de pensii private au depășit 14 miliarde de euro
Galerie Foto Valoarea activelor totale, aflate în administrare la nivelul întregului sistem de pensii private, a ajuns la 30 septembrie 2020, la 72,58 miliarde de lei, în creștere cu 17,96% față de septembrie 2019, depășind...

Monitorul pădurilor, în faza de testări

Monitorul pădurilor, în faza de testări
Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a transmis invitația de testare a aplicațiilor SUMAL, portalul care monitorizează defrișările și celelalte activități cu potențial de fraudă asupra pădurilor. În...

Americanii înființează firme, europenii închid

Americanii înființează firme, europenii închid
Pandemia influențează în mod total diferit comportamentul de business pe cele două maluri ale Oceanului Atlantic. În timp ce americanii înființează firme într-un ritm fără precedent, patronii europeni se...

Activele fondurilor de pensii private au depășit 14 miliarde de euro

Activele fondurilor de pensii private au depășit 14 miliarde de euro
Valoarea activelor totale, aflate în administrare la nivelul întregului sistem de pensii private, a ajuns la 72,58 miliarde de lei, în septembrie 2020, în creștere cu 17,96% față de anul trecut, depășind...

Cel mai valoros brand din lume face cât 7 Românii

Cel mai valoros brand din lume face cât 7 Românii
Gigantul Apple era la sfârşitul lunii septembrie cel mai valoros brand din lume, cu o capitalizare de 1.900 de miliarde de dolari. În top 10 cele mai valoroase companii din lume, el este urmat de saudiţii de la...

Bătălie pe bani europeni. 64 de înscrieri pe minut

Bătălie pe bani europeni. 64 de înscrieri pe minut
Fondurile europene acordate prin OUG 130, Măsura 2, „Granturi pentru capital de lucru”, au stârnit un interes uriaș. Formularul electronic de înscriere a fost lansat ieri, la ora 10, și va fi activ până...

Suntem egali cu media UE la deficitul bugetar

Suntem egali cu media UE la deficitul bugetar
Decalajul dintre veniturile și cheltuielile statului - deficitul bugetar - a fost, în România, în trimestrul II 2020, de 11,4% din Produsul Intern Brut (PIB), cifră care plasează țara noastră în apropierea...

Economiștii cer evitarea creșterii cu 40% a pensiilor

O creştere a punctului de pensie cu 40% în acest moment trebuie evitată, pentru că economia nu o poate susţine, arată o scrisoare deschisă semnată de mai mulți economiști - academicianul Aurel Iancu,...

Economia, în pericol. Explozie de șomaj și falimente

Economia, în pericol. Explozie de șomaj și falimente
Criza Covid-19 ar putea să genereze, în perioada următoare, 500.000 de noi șomeri, estimează o analiză publicată de REI Finance Advisors, companie de consultanţă specializată în atragerea de fonduri europene...

OLX intră și pe piața creditelor bancare

OLX intră și pe piața creditelor bancare
Administratorul portalurilor de anunțuri OLX, Storia.ro și Autovit.ro - OLX Group - și fondul de investiții ORESA și-au anunțat ieri intenția de achiziție a celui mai mare broker de credite, KIWI Finance....

Cîțu: liniște fiscală până în decembrie

Cîțu: liniște fiscală până în decembrie
Depunerea declaraţiilor fiscale de către firme va fi amânată până pe 25 decembrie 2020 și tot până la acea dată se prelungește perioada scutirii de penalităţi pentru întârzieri la plata taxelor și...
Serviciul de email marketing furnizat de