x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Angajaţii RTV vor primi Ipad-uri pentru racolarea de telespectatori

Angajaţii RTV vor primi Ipad-uri pentru racolarea de telespectatori

08 Noi 2011   •   10:20
Angajaţii RTV vor primi Ipad-uri pentru racolarea de telespectatori

Conducerea Asesoft & RTV le cere angajatilor sa se transforme in agenti de marketing si sa promoveze activ postul RTV atat in randul cercului de cunoscuti, cat si al angajatilor postului concurent Realitatea TV, unde 'va fi prapad'.

Cei mai zelosi dintre angajati vor fi rasplatiti cu prime in bani si Ipad-uri.

Reproducem, mai jos, un fragment din mesajul adresat angajatilor de Cosmin Popa, directorul RTV, mesaj publicat, in totalitate, de paginademedia.ro.

'Concret, toti cei aproape 500 de angajati rtv, ca dealtfel toti cei peste 3000 de angajati ai grupului asesoft, vor deveni agenti de marketing. Nu trebuie decit sa va sunati toti prietenii, rudele, cunoscutii si sa le spuneti sa se uite la rtv, iar daca nu au inca rtv (adica sunt abonati rcs) sa stie ca in urmatoarele zile vor avea…

Fiecare dintre voi, si voi incepe eu sa va arat cum, va trimite la XXXXXXXX@rtv.net un tabel cu cat mai multe persoane (nume, prenume, localitate, telefon si retea de cablu) cu care a vorbit despre ce este rtv si de ce merita sa te uiti la rtv. vom aduna aceste tabele si vom face un database cu cateva zeci de mii (posibil peste o suta de mii) de potentiali telespectatori rtv carora le vom oferi premii periodice pentru fidelitatea lor, probata prin sondaj.

Primii 10 angajati rtv care trimit acest tabel cu minim 50 de nume primesc cite un ipad. Daca ajung la 100 de nume, primesc suplimentar o prima. Eu voi trimite maine seara lista mea, nu particip la premiere, vreau doar sa va arat ca se poate.

Va rog sa priviti extrem de serios aceasta idee, este copiata dintr-o campanie deguerilla marketing din statele unite, a intrat in istorie.

Nu inchei fara a va ruga ca, daca aveti colegi la realitatea tv la care chiar tineti pentru ca sunt oameni valorosi, sa vorbiti cu ei si sa le spuneti din suflet ca acolo va fi prapad si ca, pentru viitorul carierei lor si linistea familiilor lor, este mult mai safe sa vina sa lucreze la noi.

Bafta si sper intelegeti ca participarea voastra la acest demers care pare neobisnuit, ciudat, greu este in interesul nostru, al tuturor.'

×
Subiecte în articol: campanie marketing rtv