Ministerul Muncii a decis amanarea termenului pana la care angajatorii erau obligati sa intocmeasca registrul de evidenta a salariatilor in varianta electronica de la 1 septembrie 2006 la 1 ianuarie 2007 conform unui proiect. Termenul s-a modificat din cauza timpului foarte scurt prevazut de lege pentru elaborarea solutiei informatice si pentru instruirea personalului. Registrul general de evidenta a salariatilor a fost introdus in 2004 ca alternativa la cartile de munca. In prezent, angajatorii sunt obligati sa completeze atat registrul in varianta tiparita, cat si cartile de munca, acestea nefiind inca retrase. Programul pentru completarea si transmiterea registrului de angajatori se realizeaza de Inspectia Muncii si va fi distribuit gratis angajatorilor. Acestia au obligatia de a infiinta registrul si de a intocmi un dosar personal pentru fiecare dintre angajati. Angajatorii trebuie sa transmita registrul in forma electronica la Inspectia Teritoriala de Munca pe a carei raza teritoriala isi au sediul, in termen de 20 de zile de la data angajarii primului salariat sau in termen de cinci zile de la fiecare modificare operata. (Eugenia Mihalcea)