x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

O vară a iubirii. Verighetele și inelele de logodnă, în topul preferințelor românilor

0
15 Oct 2021 - 18:28
O vară a iubirii. Verighetele și inelele de logodnă, în topul preferințelor românilor


Magazinele de bijuterii Teilor a înregistrat o creștere de 85% a vânzărilor de verighete și o creștere de 40% a vânzărilor de inele de logodnă pe perioada de vară, între 1 iunie și 30 septembrie.

În 2021, clienții Teilor au cheltuit în medie cu 95% mai mult pentru verighete și cu 70% în plus pentru inele de logodnă, comparativ cu anul 2020.

„După un an 2020 dificil, putem spune că în 2021 am asistat la o vară a iubirii. Am observat o creștere de două cifre a cererii atât pentru verighete, cât și pentru inelele de logodnă, deoarece datorită relaxării restricțiilor, cuplurile au fost dornice să meargă mai departe cu planurile lor legate de nuntă,” a declarat Anda Jurcă, Group Sales Director în cadrul TEILOR.

În 2021, românii cheltuie în medie pentru un inel de logodnă 160% din salariul mediu pe economie, aproape dublu comparativ cu 90% din salariul mediu înregistrat în 2020. În ceea ce privește achiziționarea unui inel de logodnă, aproximativ 75% dintre bărbați aleg singuri inelul de logodnă, procentul scăzând în ultimii ani, deoarece există o tendință în creștere în cadrul cuplurilor de a alege inelul împreună. Mai mult, tot mai multe femei au început să își aleagă singure inelul de logodnă, partenerul fiind implicat în realizarea achiziției și păstrând ca surpriză doar momentul propunerii. În 2021, cel mai căutat inel de logodnă a fost cel cu diamante fancy cuts, adică un inel cu un diamant tăiat într-o altă formă decât cea rotundă. Cele mai populare modele în România rămân solitaire și princess cut, dar compania a observat o cerere tot mai ridicată pentru inele cu smarald și diamante ovale.

În ceea ce privește clienții, Teilor a remarcat, de asemenea, că aceștia aleg să investească mai mult în achiziționarea de verighete, fiind remarcată o creștere de la 80% din salariul mediu în 2020, la 88% în 2021. În ceea ce privește verighetele, acestea sunt alese de cupluri împreună, dar decizia privind stilul verighetei este în general luată de femei. Din perspectiva tendințelor, clienții mai tineri nu mai optează pentru seturi de același fel pentru verighete, ci în schimb femeile preferă să aleagă verighete de tip eternity, în timp ce bărbații aleg verighete care reprezintă cel mai bine stilul și caracterul lor. Din ce în ce mai mulți clienți se îndepărtează de verighetele clasice și aleg o pereche cu un design simplu și cu o combinație de aur alb și roz.

În privința altor tendințe importante de pe piața de bijuterii din România, Teilor a remarcat o creștere a cumpărăturilor recurente. În urmă cu 5 ani, românii cumpărau bijuterii în medie de 1,2 ori pe an, dar în 2021, media a atins 3,5 achiziții pe parcursul anului. Există, de asemenea, o cerere în creștere pentru bijuterii de lux, deoarece clienții sunt mai hotărâți decât înainte să cumpere din România și nu din afara țării, datorită diversității colecțiilor existente la nivel local, precum și calității bijuteriilor, indicând astfel că România a trecut în categoria unei piețe mature pe segmentul bijuteriilor.

Teilor deține 55 de magazine fizice. Până la finalul anului 2021, rețeaua va ajunge la 61 de magazine, dintre care 53 în România, patru în Polonia, trei în Bulgaria și unul în Ungaria, compania vizând o cifră de afaceri de 230 de milioane de lei, cu 64% mai mult față de anul 2020, când au fost realizate venituri de 140,4 milioane de lei. Compania are în vedere investiții de 30 de milioane de lei pentru extinderea rețelei sale de magazine până la finalul anului. Teilor operează cinci platforme online - teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.pl și teilor.bg.

 Mediafax

Citeşte mai multe despre:   verighete,   inele de logodna

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Acţiunile UiPath continuă să scadă la bursa din New York

Acţiunile UiPath continuă să scadă la bursa din New York
Acţiunile UiPath, cel mai mare startup IT românesc, listat la bursa din New York, au scăzut cu 8,95% la sfârşitul şedinţei de tranzacţionare de ieri, arată Yahoo Finance. Spre...

58% dintre multinaționale se așteaptă la creșterea taxelor și impozitelor

58% dintre multinaționale se așteaptă la creșterea taxelor și impozitelor
Peste jumătate dintre companiile din întreaga lume, respectiv 58%, se aşteaptă la o creștere a fiscalităţii în ţările unde au rezidența fiscală  companiile mamă, ca urmare a...

Cum poți să atragi mai mulți clienți în magazin?

Cum poți să atragi mai mulți clienți în magazin?
Este esențial să învățați cum să atrageți atenția clienților și să învățați cum puteți folosi sistemele de afișare pentru a încuraja oamenii să intre în magazin. Totul se bazează pe felul în...

Ce măsuri vrea să ia Adrian Câciu cu prima tranșă din PNRR

Ce măsuri vrea să ia Adrian Câciu cu prima tranșă din PNRR
Trebuie să punem rapid acești bani la treabă în folosul comunităților din întreaga țară, transmite ministrul de Finanțe, Adrian Câciu, după ce Comisia Europeană a anunțat că trimiterea primei tranșe din P...

Prima tranșă din PNRR ajunge în România. 1,8 miliarde de euro pentru investiții

Prima tranșă din PNRR ajunge în România. 1,8 miliarde de euro pentru investiții
Comisia Europeană a trimis României, astăzi, 1,8 miliarde de euro sub formă de prefinanțare, echivalentul a 13 % din totalul de granturi alocate prin Programul de redresare și reziliență...

Prețurile la energie au EXPLODAT. Scumpiri cu aproape 75% în octombrie 2021

Prețurile la energie au EXPLODAT. Scumpiri cu aproape 75% în octombrie 2021
Costurile producţiei industriale pe piaţă internă şi externă, s-au majorat cu 26,8% în octombrie 2021, comparativ cu aceeași perioadă din 2020. Cele mai mari creșteri au fost la energie, cu...

Șomajul se situează la 5,3% în octombrie 2021

Șomajul se situează la 5,3% în octombrie 2021
Șomajul se situa la 5,3% în octombrie 2021, același nivel cu luna anterioară, arată iNS.  Se aflau 438.000 de persoane între 15-74 de ani fără loc de muncă. Totodată, erau 5,7% bărbați și 4,8%...

Cod roșu: În România prețul energiei spot a crescut luna trecută de peste 4 ori față de noiembrie 2020

Cod roșu: În România prețul energiei spot a crescut luna trecută de peste 4 ori față de noiembrie 2020
Galerie Foto Prețul energiei pe piața pentru ziua următoare (PZU) doboară recorduri după recorduri în Europa, dând frisoane atât guvernelor, cât și consumatorilor. Deocamdată, UE nu a reușit să stăvilească această...

Tranziția energetică stoarce planeta de metale

Tranziția energetică stoarce planeta de metale
Epoca „verde” a energeticii și digitalizării scoate în prim-plan, ca mari vedete, metalele și elementele rare din tabelul lui Mendeleev. Mineritul, chimia și metalurgia, specializări ale ingineriei care...

Terenul arabil din România, mai scump decât în Franța

Terenul arabil din România, mai scump decât în Franța
Prețurile medii ale terenurilor arabile din România le depășesc pe cele din alte state UE, precum Franța sau Ungaria, arată datele Eurostat. Astfel, acesta se ridica la 7.163 euro/hectar în 2020 în țara noa...

România, printre cei mai mari exportatori de grâu. Egiptul a achiziționat 240.000 de tone

România, printre cei mai mari exportatori de grâu. Egiptul a achiziționat 240.000 de tone
Egiptul, cel mai mare importator mondial de grâu, a achiziționat circa 600.000 de tone din România, Rusia şi Ucraina, cu livrare în intervalul 9-20 ianuarie 2022, a anunțat Autoritatea Generală...

Aproape 30.000 de români tranzacţionează activ la bursă, de la 16.000 în urmă cu doi ani

Aproape 30.000 de români tranzacţionează activ la bursă, de la 16.000 în urmă cu doi ani
Circa 28.250 de investitori tranzacţionau activ la bursa de la Bucureşti la final de septembrie 2021, adică au realizat cel puţin o tranzacţie în ultimele şase luni, aşadar din martie, ceea ce potrivit datelor re...

BNR pune în circulație bancnota de 20 de lei. O premieră pentru România

BNR pune în circulație bancnota de 20 de lei. O premieră pentru România
BNR pune în circulație bancnota de 20 de lei de la 1 decembrie 2021. Pe aceasta este imprimată, în premieră, o personalitate feminină, Ecatrina Teodoroiu. "Se răspunde astfel interesului public legitim, care a...

Marieta Seba, directoarea Companiei de Librării București, premiată la Gala „Femei care Schimbă România”

Marieta Seba, directoarea Companiei de Librării București,  premiată la Gala „Femei care Schimbă România”
La finalul săptămânii trecute, Marieta Seba, directoarea generală a Companiei de Librării București, a fost premiată în cadrul Galei „Femei care Schimbă România”, un eveniment dedicat excelenței feminine...

Premierul Ciucă, pe șantierul primei „autostrăzi nemțești” din România: va fi gata înainte de termen

Premierul Ciucă, pe șantierul primei „autostrăzi nemțești” din România: va fi gata înainte de termen
Premierul Ciucă a vizitat șantierul primei „autostrăzi nemțești” din România și a anunțat că obiectivul va fi inaugurat înainte de termen. Am primit garanții că va fi deschis traficul pe patru benzi, a sp...
Serviciul de email marketing furnizat de