x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie (P) Mai puține pierderi asumate, cu VIP Client de la DSC – Dragon Star Curier

(P) Mai puține pierderi asumate, cu VIP Client de la DSC – Dragon Star Curier

01 Oct 2021   •   14:44
(P) Mai puține pierderi asumate, cu VIP Client de la DSC – Dragon Star Curier

Companiile cu volume foarte mari de curierat au tendința de a trece mai ușor peste pierderi. Problema principală pleacă de la inflexibilitatea procedurilor și globalizarea analizelor de rentabilitate. La acest aspect s-au gândit cei de la DSC – Dragon Star Curier și au lansat serviciul VIP Client. Cu o vechime de peste 15 ani pe piața autohtonă de curierat, DSC – Dragon Star Curier a încheiat perioada de testare pentru serviciul VIP Client. Clienții DSC cu o factură lunară mai mare de 100 000 lei pot solicita acest serviciu și beneficiile sale funcționale. Printre altele, serviciul presupune un manager care să supervizeze buna derulare a contractului, comunicarea și mai rapidă, gestionarea segmentată a serviciilor cu responsabilii teritoriali și implementarea de soluții pentru rezolvarea situațiilor sau necesităților punctuale. Practic, în cel mai scurt timp, responsabilul de situație intervine și comunică soluțiile, iar daca ceva vă nemulțumește, intervine VIP key account managerul sau VIP Client managerul. Perioada de testare a fost de 12 luni, iar lansarea vine după alte trei luni de analiză și ajustări. Potrivit directorului comercial, Adrian Bănică, s-a dorit ca analiza să se facă după un ciclu de 12 luni, pentru a putea avea la dispoziție toate elementele specifice, speciale și sezoniere pe fiecare client participant la procesul de testare.

DSC – Dragon Star Curier și-a propus ca la finalul primului an de VIP Client să solicite feedback de la clienții care apelează la acest serviciu și să etaleze transparent rezultatele ciclului anual. Trebuie menționat că acest serviciu nu presupune costuri suplimentare din partea clienților.

Mare parte din elementele serviciului VIP Client se regăseau deja în activitatea noastră zilnică. După o discuție cu un client important, am realizat că mărimea unei companii, implicit volumul foarte mare de expediții, înseamnă și dificultate în gestionarea unor situații sau greutăți în calibrarea cu necesitățile punctuale ale beneficiarilor sau noile cerințe ale pieței. Cu alte cuvinte, seturile de reguli și proceduri se modifică greu și eventualele situații, dacă nu ajung la un procent alarmant, se trec la balast sau pierderi asumate. Pentru că schimbările de proceduri au nevoie de adaptări și în dreptul partenerului pe servicii de curierat, noul nostru serviciu a venit firesc. În plus, eventualele noi setări pentru clienții VIP vor fi utile și pentru restul clienților, odată ce implementarea lor va fi realizată cu succes. Ne-a declarat, Marian Gavrilescu, Marketing & VIP Client Manager al DSC – Dragon Star Curier.

 

Serviciul VIP Client trebuie să culeagă mai multe informații utile operaționalului și să genereze servicii și produse noi. La toate acestea, se adăuga  și creșterea nivelului de satisfacție al clienților și beneficiarilor.

 

Despre DSC – Dragon Star Curier

 

DSC – Dragon Star Curier este brand românesc care a luat naștere în 2004. Încă de la început, s-a remarcat prin deschiderea față de necesitățile speciale ale clienților și a reușit să-și contureze poziția și identitatea pe piața. Evoluția a fost naturală, iar în acest moment, compania dispune de peste 1000 de autoutilitare (peste 1100 de curieri), peste 60 de centre zonale și 4 hub-uri mari în: București, Brașov, Roman și Cluj Napoca. De asemenea, DSC – Dragon Star Curier se mândrește cu clienți mari și foarte mari păstrați timp de peste 15 ani și cu peste 3000 de clienți medii.

×