x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Studiu GfK: Criza îi ţine pe români în case

Studiu GfK: Criza îi ţine pe români în case

de Daniela Ivan    |    26 Feb 2010   •   00:00

Românii au început să bea mai multă bere şi cafea acasă mai degrabă decât să iasă în oraş, ca efect al crizei financiare. Lipsa de bani i-a determinat şi să mănânce mai mult acasă decât la fast-food-uri sau la restaurant.



Orientarea către consumul la domiciliu este reflectată de creşterea consumului casnic de bere cu 9%, conform unei analize efectuate de GfK România. Criza, dar şi activităţile agresive de promovare ale producătorilor i-au convins pe consumatori să achiziţioneze bere mai des şi în cantităţi mai mari la o singură cumpărare. Preferinţele s-au îndreptat către berea ambalată la PET şi la cutie. Cafeaua măcinată şi ambalată este un alt produs care a fost puternic promovat prin activităţi de marketing, activităţi care s-au tradus într-o frecvenţă de cumpărare mai mare şi, implicit, un consum mai ridicat.

×
Subiecte în articol: economic