Rambursarea sumelor poate dura între 2 și 5 zile lucrătoare. Banca digitală a anunțat că vechile IBAN-uri vor redirecționa automat fondurile către noile conturi doar până la 31 decembrie 2024, după care transferurile vor fi refuzate complet.
Revolut Bank UAB, banca digitală europeană cu peste 36 de milioane de clienți în Spațiul Economic European (SEE) și peste 4 milioane în România, anunță că a demarat migrarea clienților de pe entitatea lituaniană pe cea locală. De vineri, 13 decembrie, banca digitală a început și alocarea de IBAN-uri locale proprii.
În ultimele 12 luni, Revolut a deschis sucursale locale în Irlanda, Franța, Spania, Olanda, Germania, Italia, iar sucursala din România este următoarea care devine operațională, printr-un proces etapizat. Odată cu migrarea la noile IBAN-uri locale și cu participarea la schemele locale de plăți, Revolut răspunde nevoilor financiare în creștere ale clienților români persoane fizice sau juridice și va continua diversificarea portofoliului de produse bancare.
Similar tuturor produselor și serviciilor furnizate de Revolut, migrarea va fi un proces automat și simplificat, în timp ce experiența clientului va rămâne neschimbată. Toate serviciile legate de conturile de plăți utilizate de clienți (ex. Cont Personal, Planuri Plătite, Conturi Comune, Revolut Pro, debite directe și transferuri de bani locale și internaționale, schimb valutar, plăți cu cardul, Revolut <18, Conturile de economii) vor fi furnizate prin intermediul sucursalei din România. Celelalte servicii vor continua să fie oferite de alte entități din grup, similar modului în care sunt furnizate în prezent.