In urma cu an, Ivan Patzaichin lansa proiectul Rowmania, o campanie pentru promovarea ecoturismului. Recent, si-a lansat un brand de fashion, design si ecotehnologie, intregind astfel seria de produse autentic romanesti cu care si-a propus sa cucereasca lumea. "Am lansat proiectul Rowmania cu gandul de a promova Romania si valorile ei naturale. Am redeschis interesul romanilor pentru descoperirea naturii si a experientei pe care ti-o ofera barca cu vasle. Canotca este o inovatie prin care recuperam traditii si oferim o sansa ecoturismului. Acum incep, impreuna cu echipa mea, constructia primului brand de fashion, design si ecotehnologie, intitulat Patzaikin", declara marele campion. Forbes a dezvaluit, in cel mai recent numar aparut, ca designerul Olah Gyarfas, din Miercurea Ciuc, s-a ocupat de lansarea acestui brand eco exclusivist. Hainele sunt realizate dintr-o tesatura impregnata cu o substanta antitantari. Atat Ivan Patzaichin, cat si producatorul spera ca, in trei ani, brandul Patzaikin sa intre si pe piata internationala. Pana pe 7 decembrie, colectia va fi prezenta la The Ark, printr-o expozitie de fotografie Tibi Clenci si un pop-up shop. Toti banii stransi in urma vanzarilor vor fi investiti in primul centru de inchiriere de canotci, care va fi deschis anul viitor in Delta. Pentru inovatia sa prin care incearca sa recupereze traditiile, pentru lansarea brandului eco exclusivist Patzaikin, Jurnalul National il declara pe Ivan Patzaichin "Omul Zilei".
Citește pe Antena3.ro