x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Continut platit Ești constructor de case: Cum te promovezi în social media

Ești constructor de case: Cum te promovezi în social media

13 Dec 2024   •   10:07
Ești constructor de case: Cum te promovezi în social media

Rețelele sociale au devenit un instrument de marketing digital esențial pentru constructorii de case pentru a interacționa cu potențialii clienți. Facebook, Tik-Tok, Instagram, YouTube permit companiilor să interacționeze direct cu consumatorii și potențialii potențiali într-un mod nou.

Chiar dacă social media a fost văzută inițial ca fiind o strategie pentru magazinele online, în prezent promovarea în mediul online este obligatorie pentru toți cei care doresc să ajungă la publicul țintă dorit.

Piatra de temelie a unei strategii de marketing eficiente în social media este stabilirea unei identități puternice de brand. Un brand de încredere distinge constructorii de concurenți și se bazează pe stabilirea unei legături emoționale cu utilizatorii.

Pentru a face acest lucru, ai nevoie de o înțelegere avansată a publicului țintă. Prin urmare, înainte de a aplica strategii de marketing pentru constructorii de case, este important să înțelegi publicul țintă, să cunoști nevoile, preferințele și valorile lor.

Aceste informații ajută un constructor case să creeze un mesaj puternic de brand, cu elemente vizuale care vorbesc potențialilor cumpărători. Pentru a crea un profil amănunțit al publicului țintă, este important să găsești informații valoroase despre așteptările și percepțiile acestuia.

Building Companion este platforma care conectează profesioniștii în construcții cu persoanele care vor să construiască sau să renoveze o casă.

Prin urmare, constructorii de case trebuie să creeze și să implementeze strategii pentru rețelele sociale pentru a intra în legătură cu publicul și pentru a-și evidenția valoarea.

În acest articol explorăm 5 moduri prin care poate funcționa marketingul pe rețelele sociale pentru constructorii de case:

1. Postează fotografii și videoclipuri cu casele construite

Una dintre cele mai bune modalități de a interacționa cu potențialii clienți care sunt interesați de construcția casei este să postezi fotografii și videoclipuri ale proiectelor pe Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest sau Tik-Tok. Acest lucru le permite viitorilor clienți să obțină o viziune „din culise” a muncii tale și să vadă exact modul de lucru și calitatea lucrărilor oferite de compania ta.

Modul în care te folosești de puterea rețelelor sociale diferite pentru a partaja fotografii depinde de fiecare platformă. Facebook poate fi cel mai bun mijloc pentru fotografii și videoclipuri unice, iar Instagram urmează același model. Experimentează diferite tipuri de postări, foto și video, și vezi la ce răspund cel mai bine utilizatorii și care dintre postări primește cele mai multe aprecieri, distribuiri și engagement.

Pinterest este ideal pentru a colecta fotografii sau videoclipuri ale caselor în toate etapele de construcție, de exemplu, poți crea o tablă pentru fiecare casă sau proiect sau poți avea panouri pentru casele care au fost finalizate, sunt în faza de planificare și așa mai departe. Youtube este ideal pentru videouri explicative legate de procesul de construcție casă, iar Tik Tok te poate ajuta să arăți acele detalii interesante ale unei case într-o manieră captivantă.

2. Pune întrebări și inițiază discuții

Una dintre provocările oricărui constructor case, poate fi găsirea de noi clienți. Așadar, o modalitate de a te apropia cât mai bine de publicul țintă și prin care poți atrage noi clienți este să te folosești de rețelele sociale pentru a pune întrebări legate de toate aspectele legate de construcția unei case, cum ar fi:

  • Care sunt piedicile în procesul de cumpărare a unei case noi?
  • Ce întrebări au despre procesul de construcție?
  • Ce consideră că este un must-have într-o casă nou construită?
  • Cum ar arăta casa de vis?

 

Răspunsurile la aceste întrebări ar putea fi revelatoare. De asemenea, ar putea oferi oportunități uimitoare pentru a iniția discuții cu potențiali clienți. De exemplu, cineva care caută în mod obișnuit constructori specializați pe construcția de case din lemn ar putea să intre pe pagina ta de Facebook, să vadă o postare pe acest subiect și să-i răspundă fără să-și dea seama la întrebările legate de modelul de casă pe care îl caută.

Rețelele sociale se referă la implicare. Punând întrebări, ascultând răspunsurile și interacționând cu cei care își fac timp să vorbească, poți învăța multe, îți poți crește brandul și probabilitatea ca acești fani să devină clienți în viitor sau să te recomande mai departe.

3. Oferă sfaturi și recomandări gratuit

Da, indiferent că ești cabinet stomatologic, magazin online de cosmetice sau constructor case, dacă ești în căutare de clienți pe rețelele de socializare, trebuie să oferi valoare prin postările tale pentru a-ți forma o comunitate.

Cu alte cuvinte, oamenii gravitează mai mult spre oameni, decât spre afaceri. Acest lucru înseamnă că fiecare afacere are nevoie de o persoană reprezentativă care să comunice într-un mod empatic cu utilizatorii.

Alege subiectele cele mai urmărite și oferă sfaturi gratuite despre soluționarea problemelor care apar în procesul de construcție casă. Poți recomanda anumite materiale de construcție pentru casă, justificând motivele și avantajele lor, poți explica pașii de lucru dintr-o anumită etapă de construcție și secrete de la profesioniști,  și orice alte sfaturi utile de la obținerea autorizației de construcție la alegerea finisajelor.

Partajând conținut relevant cu ei, vei crește aprecierea față de companie și arăți că ești interesat să construiești o relație bidirecțională cu ei, nu doar să-i determini să cumpere ceva.

4.  Împărtășește mărturiile noilor proprietari

Nu există o modalitate mai bună de a le arăta viitorilor cumpărători de case cum ar fi să deții o casă nou construită de compania ta decât împărtășind imagini ale proprietarilor fericiți sau mărturiile clienților care s-au mutat în noile case. Acest lucru oferă o oportunitate excelentă de a le arăta potențialilor cumpărători la ce se pot aștepta de la compania ta de construcție case.

Recenziile și alte exemple de la cumpărătorii anteriori și proprietarii actuali sunt importante pentru a transmite emoția pe care viitorii clienți o caută: aceea de a trăi într-o casă nouă, modernă, frumos amenajată. Postând recenzii frumoase, cu oameni fericiți și imagini cu casele acestora, potențialii cumpărători vor fi interesați să se alăture entuziasmului de a construi o casă nouă împreună cu firma ta.

5. Prezintă echipa și povestea companiei

Rețelele de socializare oferă o oportunitate valoroasă de a-ți face remarcată firma de construcții de concurență, de a extinde valorile companiei și de a împărtăși modul în care acestea influențează performanța companiei. Permițând clienților să înțeleagă ce vă motivează, aceștia vor putea forma o conexiune mai puternică cu compania și echipa din spatele acesteia.

Brandul unei firme este mai mult decât o simplă afacere de succes. Oamenii sunt atrași de companiile care au o poveste în spate și specialiști pe care îi recunosc, nu companii fără chip care nu oferă informații personale. Prezentând angajații companiei pe rețelele sociale, potențialii clienți pot cunoaște persoanele din spatele firmei, ceea ce va crea o conexiune mai profundă și o încredere mai mare.

Orice constructor case trebuie să înțeleagă că rețelele sociale vor continua să evolueze și reprezintă un mijloc de a ajunge la clienții potențiali și de a crește vânzările. Să înveți să te adaptezi la schimbările tehnologice, interesele și tendințele este o parte integrantă a gestionării rețelelor sociale pentru constructorii de case. Într-o industrie atât de specializată, profesioniștii din construcții trebuie să se adapteze la noile progrese pentru a rămâne competitivi.

Ești un constructor de case profesionist? Înscrie-te în platforma Building Companion și conectează-te cu un număr nelimitat de clienți.

×