În fiecare zi de week-end a săptămânii care a trecut, Antena 1 a avut audienţe care au plasat-o pe primul loc în top, fie că a fost vorba despre meciuri de fotbal sau despre emisiuni de divertisment
În fiecare zi de week-end a săptămânii care a trecut, Antena 1 a avut audienţe care au plasat-o pe primul loc în top, fie că a fost vorba despre meciuri de fotbal sau despre emisiuni de divertisment. Seria victoriilor în audienţă a început încă de vineri seară, când show-ul “Vreau să fiu... vedetă” a avut în medie 782.000 de telespectatori din mediul urban, cu 200.000 mai mult decât PRO TV, în acelaşi interval orar. Antena 1 a fost în ziua de sâmbătă lider atât pe media de audienţă înregistrată întreaga zi (2,9% rating şi 11,2% share), cât şi în prime-time, interval orar în care se înregistrează cel mai mare consum tv (7,2% rating şi 16,2% share). Cele mai ridicate coordonate de rating şi market share au fost obţinute de Antena 1 în timpul partidei de fotbal Pandurii Tg. Jiu – Steaua (1.081.000 de telespectatori, în medie), în timp ce PRO TV a avut în jur de 650.000 de privitori. De la ora 22:51, Antena 1 a continuat seria victoriilor cu filmul “American Pie” (aproximativ 500.000 de telespectatori).
De asemenea, “Duminica în familie” a înregistrat în medie 416.000 de telespectatori din mediul urban, pentru ca seara Divertis să aducă în faţa televizoarelor 900.000 de privitori. (Target: All Urban; Sursa: GFK Romania)