Topul emisiunilor transmise de televiziuni in ianuarie subliniaza, inca o data, daca mai era nevoie, pozitia de lider de necontestat a Antenei 1 in ceea ce priveste emisiunile de divertisment.
Comparativ cu prima luna a anului trecut, se mai poate observa un castig de procente la audienta ANTENEI 1, la media intregii zile, in randul publicului din mediul urban, si o scadere, la aceeasi categorie, la Pro tv, care isi pastreaza insa numarul unu in clasamentul rating/share. PRODUCTII. Revenind la ianuarie, lesne se poate vedea ca topul emisiunilor este dominat de doua productii proprii ale ANTENEI 1. Locul secund este ocupat de "Revansa starurilor", show cu traditie al televiziunii din Baneasa, care aduce saptamanal in fata televizoarelor o medie de 1.290.000 de telespectatori. Primul loc, cu o audienta spectaculoasa, apartine recent lansatului show, "Vreau sa fiu mare⦠vedeta", care are, in medie, 1.452.000 de telespectatori (13,7% rating si 28,3% cota de piata) si prezinta o tendinta ascendenta a audientei. O alta confirmare a pozitiei de lider in divertisment a Antenei 1 este ca, in top zece emisiuni de divertisment, cinci locuri sunt ocupate de productiile acestei televiziuni. Pe locul al saselea in top este o alta noua productie, "Test de fidelitate", care este urmarita, in medie, de peste un milion de telespectatori. Reamintim cititorilor ca, in ianuarie, cea mai mare parte a productiilor consacrate ale televiziunilor sunt "in vacanta", urmand a reveni in grila catre sfarsitul lunii februarie. Tinand cont de asta, emisiunea "Din dragoste" realizeaza, chiar si in reluare, cote de audienta care o plaseaza in top zece si la doar doua pozitii distanta de "Surprize, surprize", show care a fost transmis in direct. Cinci locuri in top zece sunt detinute de emisiuni de stiri, Observatorul Antenei 1 si Stirile Pro tv, rubricile de Sport si Meteo, conform statisticilor furnizate de TNS-AGB International pe Target: All Urban.
CE GASIM IN TOP 30?
| ||
|
Citește pe Antena3.ro