x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Arte Vizuale TVR 2 - Arena Leilor

TVR 2 - Arena Leilor

de Adriana V. Paduraru    |    10 Ian 2007   •   00:00
TVR 2  -  Arena Leilor

Concurentii ii pot avea parteneri pe afaceristi. Daca ai un plan de afaceri viabil si stii sa ti-l prezinti, si, mai ales, sa ti-l pui in valoare, atunci tot ce trebuie sa faci este sa te inscrii la "Arena Leilor", o emisiune-concurs in urma careia poti deveni partenerul unui binecunoscut om de afaceri.

Concurentii ii pot avea parteneri pe afaceristi. Daca ai un plan de afaceri viabil si stii sa ti-l prezinti, si, mai ales, sa ti-l pui in valoare, atunci tot ce trebuie sa faci este sa te inscrii la "Arena Leilor", o emisiune-concurs in urma careia poti deveni partenerul unui binecunoscut om de afaceri.

Incepand de la 11 ianuarie, TVR 2 va difuza o emisiune-concurs in care concurentii se vor "bate" pentru obtinerea finantarii proiectului economic pe care l-au conceput. Ideea reality-show-ului apartine unui japonez, formatul fiind acum difuzat in tari precum Marea Britanie, Australia, Noua Zeelanda, Rusia, Ucraina. Televiziunea publica a achizitionat drepturile de difuzare de la Sony Pictures. "Arena Leilor" este varianta pentru Romania a versiunii englezesti "Dragon’s Den". Scopul acestui program este sa arate publicului larg ca, daca ai o idee de afaceri, indrazneala si putere de convingere, poti obtine nu numai finantarea necesara, dar si un partener serios.

INVESTITORI. "Leii" din arena sunt trei oameni de afaceri dispusi sa investeasca intre 20.000 si 100.000 de euro in orice afacere profitabila. Marius Ghenea - Flamingo, Dragos Anastasiu - Eurolines si Sorin Posa - patronul lantului hotelier Perla din Timisoara sunt personalitati cunoscute in domeniul afacerilor de succes din Romania, care acum participa, in premiera, la programul lansat de TVR 2.

"Cei trei vin cu un capital financiar solid si-l investesc in proiectele pe care le prezinta concurentii si pe care investitorii le considera viabile. Nu investesc pentru ca romanul s-a nascut sarac, ci pentru ca respectivul investitor poate castiga bani din afacerea propusa", ne-a declarat Cosmina Popescu - producatorul emisiunii.

DESFASURATOR. Arena leilor este o desfasurare palpitanta a efortului de a invinge. Prezentarea unei idei de afaceri este o cursa contra cronometru, pe care insa nu multi stiu sa o castige. Iar unii nici nu ajung sa o termine. Cursa e palpitanta, afacerea se incheie pe loc, efortul este rasplatit. Investitorii se intalnesc cu fiecare concurent in parte. In randul participantilor se inscriu toate persoanele care au o inventie, o idee de afacere sau chiar o afacere pe care vor sa o extinda. Acestia trebuie sa-i convinga pe investitori ca ideea lor merita sa fie bagata in seama si mai ales finantata. Daca are succes, concurentul primeste nu numai suma solicitata, ci se si asociaza cu omul de afaceri care a hotarat sa-si investeasca banii in respectivul proiect. Intr-o afacere poate investi unul sau mai multi oameni de afaceri.

Emisiunea se difuzeaza in fiecare joi, de la ora 20:00, moderatoarea fiind Corina Secheres. Echipa realizatoare a emisiunii cuprinde si un psiholog si un economist, care vor consilia concurentii in ceea ce priveste prezentarea planului de afaceri pe care il au. Ei sunt invatati sa fie competenti, sa fie credibili.
Idei
Producatorii noii emisiuni de la TVR 2 au avut de unde alege. La preselectie s-au prezentat 480 de oameni, din care s-au selectionat 40. "Ideile de afaceri au pornit de la crearea unei rachete cosmice, distrugerea clonelor bancare, afaceri cu vidanje second-hand, restaurant pentru stand-up comedy, mall-ul agroalimentar (pentru care trebuie o investitie de 7 milioane de euro), cristalinul artificial realizat din punga, comercializarea meduzelor, Minciuni SRL (o firma care ofera scenarii pentru sotii infideli), restaurant pentru diabetici, cimitire particulare, afaceri cu ingrijirea cimitirelor".
×
Subiecte în articol: arte afaceri