Seria Carieră. Succes. Performanţe a Editurii Polirom ne propune două titluri:"151 de idei eficiente..." şi "Cum găndesc consumatorii"
Seria Carieră. Succes. Performanţe a Editurii Polirom ne propune două titluri
151 de idei eficiente...
Dacă angajaţii sunt motivaţi, şansele de succes ale afacerii cresc. Vă confruntaţi cu o productivitate scăzută, cu venituri prea mici sau clienţi nemulţumiţi? Poate că nu aţi făcut o selecţie adecvată a personalului, poate că nu v-aţi instruit bine oamenii sau nu
i-aţi stimulat suficient. Nu trebuie nici să-i concediaţi, nici să le măriţi nejustificat salariul. Este de ajuns să citiţi volumul "151 de idei eficiente pentru motivarea angajaţilor" propuse de Jerry R. Wilson.
Cum găndesc consumatorii
In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piaţă, aproape 80% dintre produsele noi sunt sortite eşecului. Scenariul a devenit clasic: clienţii declară că işi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, el nu-şi mai găseşte cumpărători. Gerald Zaltman, cunoscut economist american şi profesor de marketing, pune la dispoziţia celor interesaţi un set de soluţii pentru rezolvarea dilemei: intrebări eficiente pentru anchetele de piaţă, evaluarea reacţiilor consumatorilor la stimulii de piaţă sau construirea "diagramelor de consens". Avănd la baza cercetării diverse discipline, lucrarea realizează o analiză comprehensivă a găndirii consumatorului ce reflectează la nevoile sale.