x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Carte Comunicare: Mass-media, amestec de seductie si anxietate

Comunicare: Mass-media, amestec de seductie si anxietate

07 Ian 2007   •   00:00

In colectia Comunicare si Media a Editurii Tritonic a aparut "Tirania actualitatii - o introducere in istoria si teoria stirilor", de Alina Bargaoanu.

In colectia Comunicare si Media a Editurii Tritonic a aparut "Tirania actualitatii - o introducere in istoria si teoria stirilor", de Alina Bargaoanu.
Studiul demonteaza mecanismul unei mistificari planetare: clamata obiectivitate a stirilor tv nu este decat amagitoarea fatada a unui joc periculos. De la un capat la celalalt al planetei, ecranul a instalat treptat triumful pseudo - realitatii (…).
"Fascinatie, seductie, atentie, ingrijorare, teama, anxietate, nervozitate - o gama larga de sentimente si de raportari pe care le inspira comunicarea de masa si mass-media. In mod semnificativ, amestecul de seductie si anxietate se regaseste in randul unor grupuri diverse."

×
Subiecte în articol: carte