x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Muncă şi optimism

1
Autor: Catalin Pruteanu 09 Iun 2008 - 00:00

Costel Busuioc are nevoie de antrenament şi de optimism, spune directorul Operei Naţionale Bucureşti, Cătălin Ionescu-Arbore.

Costel Busuioc are nevoie de antrenament şi de optimism, spune directorul Operei Naţionale Bucureşti, Cătălin Ionescu-Arbore.

Costel Busu­ioc are o evo­luţie importantă pînă acum, e de părere Cătă­lin Ionescu-Arbore, dar munca de perfecţionare este esenţială pentru viitoarea carieră a artistului.

“Nu ne putem aştepta ca, în cîteva luni, cîte au trecut de la concurs, el să facă nişte salturi mortale. El are nişte calităţi notabile, nişte calităţi deosebite de voce, însă, pe lîngă aceste daruri de la Dumnezeu, el trebuie să depună enorm de multă muncă şi aceasta necesită timp. E clar că a avut o evoluţie zdravănă, se vede că a muncit, se vede că a fost bine învăţat şi că a fost aşezat pe calea cea bună. E interesul tuturor ca un asemenea talent să fie promovat, susţinut şi mediatizat. Un disc de asemenea natură are rolul de a face acest lucru”, ne-a declarat directorul Operei Naţionale Bucureşti.


SUCCES.
“Cred că albumul va avea succes în România. Mai ales că piesele pe care le-am ascultat sînt de popularitate şi ies din sfera operei şi intră deja în sfera şansonului de largă circulaţie. Asemenea piese vor avea întotdeauna cău­tare. Granada este un cîntec mai mult decît cunoscut de orice ascultător”, crede Ionescu-Arbore.

În opinia directorului Operei, primul album al lui Costel Busuioc este un “boom”. “Ajutorul de mediatizare nu face altceva decît să mărească acest boom şi să-l situeze în atenţia tutu­ror şi să-l facă să devină un nume celebru şi cunoscut. E greu însă să-l pui alături de nişte nume actuale, care, poate, au alt gen de carieră în spate şi au alt gen de muncă depusă. E ca şi cînd ai compara merele cu perele. Pentru el va fi enorm de multă muncă, ore şi ore de antrenament”, afirmă Cătălin Ionescu-Arbore.


ANTRENAMENT.
Costel Busuioc are nevoie de mult optimism pentru a se impune în domeniul artistic. Iar antrenamentul pe care tînărul trebuie să-l urmeze seamănă cu cel al unui sportiv de performanţă.

“E viaţa unui sportiv, în ultimă instanţă, cîntăreţul este un sportiv al vocii şi, pentru a antrena acest organ, care este foarte sensibil şi special, este vorba despre o gimnastică cu totul deo­sebită, care trebuie păs­trată, întreţinută. Însă, aşa cum am văzut, pare un tip foarte determinat, un om pozitiv şi sînt convins că, dacă merge pe drumul ăsta, va putea ajunge departe. Optimismul e definitoriu în această meserie”, ne-a declarat Cătălin Ionescu-Arbore.


PREG
ĂTIRE. L-am întrebat pe directorul Operei Naţionale Bucureşti dacă tînărul Costel Busuioc poate avea un viitor în instituţia pe care o conduce. Pentru aceasta, potrivit lui Ionescu-Arbore, este nevoie de mai mulţi ani de muncă.

“Ca să poată face faţă unui repertoriu de operetă, el trebuie să aibă cel puţin două-trei roluri pregătite. Asta în­seam­nă încă nişte luni, ani în şir, în care să se pregă­tească. Orice teatru îl pri­meşte cu braţele des-chise, inclusiv Opera Naţio­nală, dar el nu va putea să ţină un repertoriu de operă cu Granada sau cu Caruso. Sînt nişte şlagăre, sînt nişte piese separate. El poate, în schimb, să vină să facă un concert, cu ariile şi cu cîntecele pe care le-a înregistrat pe acest CD, la care mai poa­te adăuga una, două, trei, cîte doreşte şi poate face o seară recital, ceea ce ar aduce un plus de notorietate şi oricînd Opera Naţională îl va găzdui cu plăcere”, ne-a declarat directorul ONB.

 

Ambiţia este esenţială

Înaintea finalei concursului “Hijos de Babel”, directorul Operei Naţionale Bucureşti, Cătălin Ionescu-Arbore, a acordat Jurnalului Naţional un interviu, în care îşi exprima convingerea că tînărul Costel Busuioc va cîştiga. A avut dreptate. Arbore i-a urmărit cariera încă din 2005, cînd Costel a apărut într-un reportaj televizat, şi a vrut chiar să ia legătura cu el, dar nu a reuşit. L-am întrebat pe conducătorul ONB care sînt pericolele de care Costel Busuioc trebuie să se ferească.

“E o meserie atît de dificilă şi atît de grea, încît pericolele te pasc la orice pas. El trebuie să creadă atît de mult în steaua lui, să fie, aşa cum am spus, optimist şi cu serio­zitatea pe care, aşa cum am văzut, o are. E un tip ambiţios, e un tip muncitor, lucru esenţial în această meserie. Dacă va crede în permanenţă în steaua lui, cred că este suficient. Să se ferească de orice: de prieteni, de orgolii, de vanităţi, de false succese, să se ferească de tot ce îl poate împiedica să-şi urmeze drumul”, ne-a declarat Cătălin Ionescu-Arbore.

Citeşte mai multe despre:   costel

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de