Ediţia cu numărul zece a festivalului care premiază printul publicitar, AdPrint, s-a încheiat aseară la Poiana Braşov. Au participat 120 de echipe de creaţie publicitară, din 54 de agenţii din Europa.
Au fost înscrise în total 325 de lucrări. Agenţia care a câştigat competiţia e din Germania, agenţia DDB Berlin care a obţinut trofeul "Agency of Angels" ("Agenţia îngerilor"). Principalele trofee au fost: "Bronze Team" pentru agenţia Grey Worldwide România, "Silver team" pentru agenţia Publicis Conseil Paris, "Golden Team" pentru agenţia DDB Berlin. Pe baza rezultatelor şi a punctelor topul celor mai bune cinci agenţii arată astfel, de la locul întâi în jos: DDB Berlin, Publicis Conseil Paris, Callegari Berville Grey, Cohn&Jansen-Ashley&Holmes, Grey Worldwide România. Au mai obţinut trofee, mai ales de bronz următoarele agenţii: Saatchi&Saatchi România pentru campania "Aids", premiu "Bronze Angel", Mercury 360 pentru campania "Sinucidere", premiu "Bronze Angel", Saatchi&Saatchi România pentru campania "Bomba", premiu "Silver Angel", Saatchi&Saatchi România pentru campania "Nu e loc pentru durere", premiu "Bronze Angel", Cohn&Jansen-Ashley&Holmes pentru campania "Mituri", premiu "Bronze Angel", GMP Advertising pentru campania "De ce iubim Bucureştiul", premiu "Bronze Angel", Grey Worldwide România pentru campania "Internet. How fun?" - premiul categoriei "Best use of typography".
Citește pe Antena3.ro