Chitaristul trupei Rolling Stones, Keith Richards, va fi noua imagine a mărcii franceze de lux Louis Vuitton, după ce acest rol a fost deţinut, pe rând, de Mihail Gorbaciov şi Catherine Deneuve, informează AFP, citând compania din grupul LVMH.
Chitaristul trupei Rolling Stones, Keith Richards, va fi noua imagine a mărcii franceze de lux Louis Vuitton, după ce acest rol a fost deţinut, pe rând, de Mihail Gorbaciov şi Catherine Deneuve, informează AFP, citând compania din grupul LVMH. Este pentru prima dată când Keith Richards, în vârstă de 64 de ani, cunoscut pentru trecutul său tumultuos de consumator de droguri, participă la o campanie de publicitate. Imaginile cu chitaristul legendarei formaţii, care vor putea fi văzute pe afişele campaniei începând cu luna aprilie, au fost realizate de fotograful american Annie Leibovitz. În acestea, Richards este înfăţişat stând pe pat cu chitara, într-o cameră de hotel, în semi-întuneric, lămpile fiind acoperite cu eşarfe negre, imprimate cu capete de morţi.
Sloganul este unul simplu: "Some journeys cannot be put into words. New York. 3 am. Blues in C (Unele călătorii nu pot fi traduse în cuvinte. New York. Ora 3 dimineaţa. Blues în do)". Keith Richards este cea de-a cincea personalitate care pozează pentru Louis Vuitton, după fostul preşedinte sovietic Mihail Gorbaciov, actriţa franceză Catherine Deneuve, tenismenii Steffi Graf şi Andre Agassi. Suma pe care o va primi Keith Richards va fi donată, la fel ca şi cea primită de Deneuve, asociaţiei The Climate Project, iniţiată de laureatul Nobel Al Gore, pe care o suţine şi Louis Vuitton.
Citește pe Antena3.ro