x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

E nevoie de educaţie pentru o viaţă sănătoasă

0
Autor: Eliza Dumitrescu 08 Mai 2008 - 00:00

Sloganul campaniei, gîndite de Agenţia Odyssey, este “Puţin din fiecare şi multă mişcare” şi vorbeşte despre o soluţie simplă şi la îndemîna oricui vrea să aibă un stil de viaţă sănătos

A fost lansat “Programul pentru un stil de viaţă sănătos”, o iniţiativă so­cială a CNA şi IAA (International Advertising Association), dezvoltat cu scopul de a educa populaţia Ro­mâ­­niei cu privire la ceea ce înseam­nă un stil de viaţă sănătos şi moda­li­tăţile concrete de atingere a acestuia.

 

CAMPANIE. Sloganul campaniei, gîndite de Agenţia Odyssey, este “Puţin din fiecare şi multă mişcare” şi vorbeşte despre o soluţie simplă şi la îndemîna oricui vrea să aibă un stil de viaţă sănătos: o alimentaţie echi­librată şi exerciţiu fizic. Sînt principiile pe care campania ur­mă­reşte să le comunice, adre­sîndu-se celor două grupuri-ţintă pentru care un astfel de mesaj este relevant: femeile şi tinerii. Tinerilor li se adre­sează unul dintre spoturile ce vor rula la televizor, precum şi un program specific în cadrul căruia vor avea posibilitatea de a in­te­rac­ţiona direct şi de a face schimb de păreri şi de experienţă cu privire la o alimentaţie corectă şi la activitate fizica, la ceea ce înseamnă pentru ele un stil de viaţă sănătos. Partea de campa­nie destinată tinerilor cu­prinde un teaser tv, care are rolul de a-i îndruma către site-ul www.putindinfiecare.ro, unde vor afla lucruri concrete despre un stil de viaţă sănătos. Referitor la componenta pentru tineri, Valeriu Borcoş, copywriter, care a făcut parte din echipa de creaţie pentru acest proiect ne-a declarat: “În campania pentru tineri am încercat să transmitem mesajul, care este unul foarte serios, într-un mod prietenos, pe limba lor, evitînd un ton educativ sau autoritar la care ar fi fost din start reticenţi.”

Identitatea vizuală a campaniei a plecat de la conceptul de diversitate, elementele care o compun sugerînd varietatea şi echilibrul. Referitor la aceasta, Ştefan Prică, graphic designer, ne-a declarat: “Echilibru, varietate şi dinamism. Acestea au fost noţiunile cheie care au condus firesc la crearea identităţii vizuale”. În momentul de faţă, pentru program nu a fost dezvoltat un print, existînd însă un logo al campaniei. Vor urma două spoturi, unul adresat femeilor, altul adresat tine­rilor. Cel din urmă va fi un teaser care va avea rolul de a-i orienta pe aceştia către site-ul ce va susţine campania.

 

Publicul-ţintă

Femeile reprezintă un public foarte important pentru o astfel de iniţiativă, femeia fiind acel membru al familiei care se preocupă de chestiuni legate de alimentaţie şi de sănătatea ei şi a celor din jur. Astfel, acestora li se adresează unul dintre spoturile care vor rula la televizor, precum şi un program specific în cadrul căruia vor avea posibilitatea de a interacţiona direct şi de a face schimb de păreri şi de experienţă cu privire la o alimentaţie corectă şi la activitate fizică, la ceea ce înseamnă pentru ele un stil de viaţă sănătos. Celălalt segment îl reprezintă tinerii, o categorie socială pentru dezvoltarea căreia adoptarea unui stil de viaţă sănătos este, de asemenea, foarte importantă.

Citeşte mai multe despre:   sufletul comertului,   viata,   sanatos,   stil

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor
Galerie Foto Președintele Klaus Iohannis s-a vaccinat public, vineri, 15 ianuarie, împotriva COVID-19, deschizând astfel a doua etapă de vaccinare.   În ciuda faptului că evenimentul își propunea să întărească...

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci
Doi români din Franța au fost condamnați în Franţa la câte 500 de euro amendă pentru o infracţiune inedită. Au cules ilegal 266 de kilograme de ciuperci într-o pădure din estul țării....

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar
Un lucrător poştal din Japonia, căruia meseria sa i s-a părut un calvar, a fost nevoit să explice poliţiştilor de ce nu a livrat 24.000 de trimiteri poştale, unele dintre acestea expediate în urmă cu câţiva...

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute
Serviciul Naţional de Meteorologie (NWS) din Statele Unite a atenţionat populaţia din Florida cu privire la posibile căderi de iguane, pe fondul pătrunderii unei mase de aer rece în statul american, relatează...

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini
O pisică din Marea Britanie a suferit răni grave însă a reuşit să supravieţuiască după ce a parcurs peste 60 de kilometri blocată sub capota unei maşini, relatează duminică Press Association. Pisica...

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum
O companie din Dubai a prezentat o sticlă de parfum încrustată cu peste 3.500 de diamante şi care deţine trei titluri mondiale omologate de Guinness World Record, relatează UPI. Guinness a confirmat că sticla...

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic
Jumătate de milion de elevi de la şcolile secundare din nord-estul Mexicului au stabilit vineri un nou record mondial de lectură colectivă, citind simultan un pasaj din cartea 'México Insurgente', a ziaristului...

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea
Iubirea și loialitatea animalelor de companie este una cu adevărat specială, iar acestea merită să primească aceleași lucruri din partea noastră. Dacă vrei să înțelegi gesturilor prin care animalul tău...

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui
O femeie in Scoţia a făcut publică o listă făcută de bunicul ei, care conţine 10 reguli pe care un pretendent trebuie să le respecte pentru a putea fi iubitul nepoatei lui, notează Daily Mail. Amie...

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore
Un tânăr în vârstă de 18 ani, din Belfast, a devenit milionar, pentru câteva ore, după ce a găsit 8.9 milioane de lire în contul său bancar, notează indy100. Dane Gillespie a primit 8.9 milioane de lire...

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă
Un drum scurt până la toaletă a avut consecinţe grave pentru un tânăr de 18 ani care făcea jogging într-o localitate din centrul Germaniei, relatează agenţia DPA citând un anunţ al...

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi
Nivelul de fericire al oamenilor care obişnuiesc să ofere se menţine constant, sau scade într-un ritm mult mai lent, spre deosebire de situaţia în care ei ar fi beneficiarii darurilor respective, conform concluziil...

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite
Copiii fac mii de lire pe săptămână într-o rețea mondială de hacking construită în jurul jocului Fortnite. Conform BBC, vârstele lor sunt și de 14 ani. 20 de hackeri au spus că fură conturi online...

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump
 Un amfibien orb, care obișnuiește să își îngroape capul cu nisip, a fost numit după Donald Trump, ca răspuns la comentariile sale privind schimbările climatice, scrie...

Un nou record mondial: 126 de ore de dans

Un nou record mondial: 126 de ore de dans
O adolescentă de 17 ani din Nepal a dansat timp de 126 de ore consecutiv pentru a intra în Cartea Recordurilor Guinness la categoria ''cel mai lung maraton de dans susţinut de o singură persoană'', informează...
Serviciul de email marketing furnizat de