Sloganul campaniei, gîndite de Agenţia Odyssey, este “Puţin din fiecare şi multă mişcare” şi vorbeşte despre o soluţie simplă şi la îndemîna oricui vrea să aibă un stil de viaţă sănătos
A fost lansat “Programul pentru un stil de viaţă sănătos”, o iniţiativă socială a CNA şi IAA (International Advertising Association), dezvoltat cu scopul de a educa populaţia României cu privire la ceea ce înseamnă un stil de viaţă sănătos şi modalităţile concrete de atingere a acestuia.
CAMPANIE. Sloganul campaniei, gîndite de Agenţia Odyssey, este “Puţin din fiecare şi multă mişcare” şi vorbeşte despre o soluţie simplă şi la îndemîna oricui vrea să aibă un stil de viaţă sănătos: o alimentaţie echilibrată şi exerciţiu fizic. Sînt principiile pe care campania urmăreşte să le comunice, adresîndu-se celor două grupuri-ţintă pentru care un astfel de mesaj este relevant: femeile şi tinerii. Tinerilor li se adresează unul dintre spoturile ce vor rula la televizor, precum şi un program specific în cadrul căruia vor avea posibilitatea de a interacţiona direct şi de a face schimb de păreri şi de experienţă cu privire la o alimentaţie corectă şi la activitate fizica, la ceea ce înseamnă pentru ele un stil de viaţă sănătos. Partea de campanie destinată tinerilor cuprinde un teaser tv, care are rolul de a-i îndruma către site-ul www.putindinfiecare.ro, unde vor afla lucruri concrete despre un stil de viaţă sănătos. Referitor la componenta pentru tineri, Valeriu Borcoş, copywriter, care a făcut parte din echipa de creaţie pentru acest proiect ne-a declarat: “În campania pentru tineri am încercat să transmitem mesajul, care este unul foarte serios, într-un mod prietenos, pe limba lor, evitînd un ton educativ sau autoritar la care ar fi fost din start reticenţi.”
Identitatea vizuală a campaniei a plecat de la conceptul de diversitate, elementele care o compun sugerînd varietatea şi echilibrul. Referitor la aceasta, Ştefan Prică, graphic designer, ne-a declarat: “Echilibru, varietate şi dinamism. Acestea au fost noţiunile cheie care au condus firesc la crearea identităţii vizuale”. În momentul de faţă, pentru program nu a fost dezvoltat un print, existînd însă un logo al campaniei. Vor urma două spoturi, unul adresat femeilor, altul adresat tinerilor. Cel din urmă va fi un teaser care va avea rolul de a-i orienta pe aceştia către site-ul ce va susţine campania.
Publicul-ţintă
Femeile reprezintă un public foarte important pentru o astfel de iniţiativă, femeia fiind acel membru al familiei care se preocupă de chestiuni legate de alimentaţie şi de sănătatea ei şi a celor din jur. Astfel, acestora li se adresează unul dintre spoturile care vor rula la televizor, precum şi un program specific în cadrul căruia vor avea posibilitatea de a interacţiona direct şi de a face schimb de păreri şi de experienţă cu privire la o alimentaţie corectă şi la activitate fizică, la ceea ce înseamnă pentru ele un stil de viaţă sănătos. Celălalt segment îl reprezintă tinerii, o categorie socială pentru dezvoltarea căreia adoptarea unui stil de viaţă sănătos este, de asemenea, foarte importantă.