x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun E nevoie de educaţie pentru o viaţă sănătoasă

E nevoie de educaţie pentru o viaţă sănătoasă

de Eliza Dumitrescu    |    08 Mai 2008   •   00:00

Sloganul campaniei, gîndite de Agenţia Odyssey, este “Puţin din fiecare şi multă mişcare” şi vorbeşte despre o soluţie simplă şi la îndemîna oricui vrea să aibă un stil de viaţă sănătos

A fost lansat “Programul pentru un stil de viaţă sănătos”, o iniţiativă so­cială a CNA şi IAA (International Advertising Association), dezvoltat cu scopul de a educa populaţia Ro­mâ­­niei cu privire la ceea ce înseam­nă un stil de viaţă sănătos şi moda­li­tăţile concrete de atingere a acestuia.

 

CAMPANIE. Sloganul campaniei, gîndite de Agenţia Odyssey, este “Puţin din fiecare şi multă mişcare” şi vorbeşte despre o soluţie simplă şi la îndemîna oricui vrea să aibă un stil de viaţă sănătos: o alimentaţie echi­librată şi exerciţiu fizic. Sînt principiile pe care campania ur­mă­reşte să le comunice, adre­sîndu-se celor două grupuri-ţintă pentru care un astfel de mesaj este relevant: femeile şi tinerii. Tinerilor li se adre­sează unul dintre spoturile ce vor rula la televizor, precum şi un program specific în cadrul căruia vor avea posibilitatea de a in­te­rac­ţiona direct şi de a face schimb de păreri şi de experienţă cu privire la o alimentaţie corectă şi la activitate fizica, la ceea ce înseamnă pentru ele un stil de viaţă sănătos. Partea de campa­nie destinată tinerilor cu­prinde un teaser tv, care are rolul de a-i îndruma către site-ul www.putindinfiecare.ro, unde vor afla lucruri concrete despre un stil de viaţă sănătos. Referitor la componenta pentru tineri, Valeriu Borcoş, copywriter, care a făcut parte din echipa de creaţie pentru acest proiect ne-a declarat: “În campania pentru tineri am încercat să transmitem mesajul, care este unul foarte serios, într-un mod prietenos, pe limba lor, evitînd un ton educativ sau autoritar la care ar fi fost din start reticenţi.”

Identitatea vizuală a campaniei a plecat de la conceptul de diversitate, elementele care o compun sugerînd varietatea şi echilibrul. Referitor la aceasta, Ştefan Prică, graphic designer, ne-a declarat: “Echilibru, varietate şi dinamism. Acestea au fost noţiunile cheie care au condus firesc la crearea identităţii vizuale”. În momentul de faţă, pentru program nu a fost dezvoltat un print, existînd însă un logo al campaniei. Vor urma două spoturi, unul adresat femeilor, altul adresat tine­rilor. Cel din urmă va fi un teaser care va avea rolul de a-i orienta pe aceştia către site-ul ce va susţine campania.

 

Publicul-ţintă

Femeile reprezintă un public foarte important pentru o astfel de iniţiativă, femeia fiind acel membru al familiei care se preocupă de chestiuni legate de alimentaţie şi de sănătatea ei şi a celor din jur. Astfel, acestora li se adresează unul dintre spoturile care vor rula la televizor, precum şi un program specific în cadrul căruia vor avea posibilitatea de a interacţiona direct şi de a face schimb de păreri şi de experienţă cu privire la o alimentaţie corectă şi la activitate fizică, la ceea ce înseamnă pentru ele un stil de viaţă sănătos. Celălalt segment îl reprezintă tinerii, o categorie socială pentru dezvoltarea căreia adoptarea unui stil de viaţă sănătos este, de asemenea, foarte importantă.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului viata sanatos stil