Un studiu de piata efectuat in Marea Britanie releva faptul ca femeile, in plina criza a creditelor ipotecare, prefera sa reduca cheltuielile alimentare decat cele destinate achizitionarii cosmeticelor.
Un studiu de piata efectuat in Marea Britanie releva faptul ca femeile, in plina criza a creditelor ipotecare, prefera sa reduca cheltuielile alimentare decat cele destinate achizitionarii cosmeticelor.
Una din trei, aproape 8 milioane de femei britanice, prefera sa manance mai putin decat sa reduca fondurile destinate lotiunilor de cosmetica si infrumusetare.
Potrivit studiului efectuat de site-ul feelunique.com, aproape 75% dintre ele privesc cosmeticele mai degraba ca fiind "absolut necesare" decat ca obiecte de lux.
Desi s-ar putea crede ca recesiunea economica determinata de criza creditelor ipotecare ar fi deturnat interesul consumatoarelor catre produse sau catre magazine mai ieftine, acest lucru nu s-a intamplat, devotamentul fata de brand-urile de machiaj a ramas nezdruncinat.
Un expert in infrumusetare considera normala aceasta tendinta: "Un produs bun de infrumusetare merita pana la ultimul banut, un mic lux, un suport pentru dezamagiri si insatisfactii".
In medie, in Marea Britanie, o femeie cheltuieste saptamanal 11.33 lire sterline. Pe durata vietii, suma atinge un nivel impresionant, 35.375 de lire sterline.
Nu numai banii sunt cheltuiti ci si timpul, in medie britanicele petrecand aproape 840 de zile
din viata in fata oglinzii.
www.dailymail.com
Citește pe Antena3.ro