x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Pana de locomotiva - Instructiuni pentru neinitiati

Pana de locomotiva - Instructiuni pentru neinitiati

de Andy Stanescu    |    18 Mai 2007   •   00:00
Pana de locomotiva  -  Instructiuni pentru neinitiati

Stimati calatori, in cazul in care observati, uitandu-va pe geam, ca trenul s-a oprit, sa nu va mirati daca mecanicul de locomotiva va cere sa impingeti vagoanele. Exista deja un precedent.

Stimati calatori, in cazul in care observati, uitandu-va pe geam, ca trenul s-a oprit, sa nu va mirati daca mecanicul de locomotiva va cere sa impingeti vagoanele. Exista deja un precedent. In statul Bihar situat in estul Indiei, un pasager neinspirat a tras semnalul de alarma (motivele nu se cunosc; nici autorul). Nici ca isi putea alege un moment mai nepotrivit ca sa joace rolul domnului Goe, si asta pentru ca trenul s-a oprit intr-o asa-zisa „zona neutra" din punct de vedere electric. Adica locul acela in care locomotiva ramane fara sursa de energie cea de toate zilele.

UNDE-S MULTI....Cel putin aceasta este explicatia pe care a oferit-o presei Deepak Kumar Jha, purtatorul de cuvant al Indian Railways. „De multi ani muncesc la caile ferate, insa nu am vazut niciodata un incident la fel de bizar. In general, viteza si greutatea trenului fac ca el sa isi continue drumul si sa traverseze zona neutra", a precizat el. Asa ca 100 de calatori dintre cei mai vanjosi au fost invitati sa isi puna in valoare calitatile fizice si sa impinga trenul, dupa cum relateaza Reuters citata de Rompres. Dupa eforturi comune si prelungite (cca. o jumatate de ora), cei 100 de „spartani" de culoare locala au reusit sa impinga vagoanele, cu locomotiva cu tot, pe distanta de 4 metri. Mai mult nu a fost nevoie. Trenul s-a urnit, iar calatorii au ajuns in cele din urma la destinatie. Augh! Augh! Augh!

×
Subiecte în articol: magazin