x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun SUFLETUL COMERTULUI/Info - 22 septembrie 2004

SUFLETUL COMERTULUI/Info - 22 septembrie 2004

22 Sep 2004   •   00:00

NU PROBABIL. SIGUR. "Carlsberg nu trimite mailuri, dar daca ar trimite probabil ca ar fi cele mai bune din lume." Prin acest mesaj, Carlsberg a demonstrat ca declinarea sloganului nu are limita. In acest caz, folosirea sticlelor pe post de telefoane pare atat de fireasca incat asocierea sticlei cu telefonul nu este deloc fortata. Noua campanie de imagine este o una coerenta, care demonstreaza ca a merge pe o linie continua inseamna succes. La realizarea campaniei de comunicare Carlsberg au contribuit companiile United Romanian Breweries din Romania, Carlsberg Israel si Carlsberg International. "Carlsberg reuseste sa uimeasca de fiecare data prin actualitatea si prin caracterul sau cosmopolit. Noul spot de imagine transmite exact acest atribut al marcii, acela de a crea interactiune intre oameni din culturi si mentalitati diferite, dar au un limbaj comun - Carlsberg", declara Shachar Shaine, Presedintele United Romanian Breweries.

CLASICII DAU TONUL. O noua campanie outdoor a impanzit Bucurestiul. Este vorba de noua campanie de imagine pentru mobilierul Class. Campania agresiva despre care vorbim vine cu o noua idee de comunicare. Daca pana acuma am vazut personaje celebre, precum Hagi la BMW, Lucescu la Beko, Pancu la vopseaua Texas etc., ca garant al imaginii produsului sau serviciului sau pur si simplu pentru a asocia notorietatea celebrului personaj cu marca respectiva, in cazul Class, aceste personaje nu mai sunt printre noi, insa continua sa ne marcheze existenta: Victor Hugo, Coco Chanel etc. Acest tip inedit de comunicare incearca sa cultive valorile umane prin aforismele si maximele unor clasici. Creatia este in house (proprie), lucru oarecum surprinzator pentru o campanie de asa amploare.

ADVISER IN VOPSEA. Agentia Adviser a realizat recent, pentru Policolor, campania aniversara "Spor de durata - 5 ani de Spor". Campania se desfasoara la nivel national si include outdoor si print. In cei cinci ani de la lansarea primei galeti de Spor, piata de profil a cunoscut multe schimbari, competitia devenind de la an la an mai puternica, iar pe tot acest parcurs, marca a devenit unul dintre brandurile originale "made in Romania". Adviser a realizat recent creatia spotului radio a campaniei de lansare a gamei de vopsele si emailuri Casa Bella. Prin intermediul unei situatii comice,spotul transmite atributele principale ale produsului.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului carlsberg