Asesoft Distribution a achiziţionat, ieri, 51% din acţiunile Dante International şi eMAG International, care deţin magazinul online eMAG.ro, valoarea tranzacţiei situându-se sub zece milioane de euro, potrivit Mediafax.
"Acţionarii companiilor au primit mai multe oferte pentru preluare, atât din partea unor investitori financiari cât şi strategici. Până la urmă, a fost aleasă oferta Asesoft International, care prezenta garanţii pe partea de distribuţie, chiar dacă preţul s-a situat sub cel oferit de alţi investitori", potrivit reprezentantilor eMAG.Reprezentanţii grupului de firme Asesoft şi ai Dante International nu au dorit să dea detalii despre valoarea tranzacţiei. Într-un comunicat al Dante International, se arată că dezvoltarea continuă şi accelerată a afacerii eMAG.ro a făcut evidentă, încă din primavara anului 2008, nevoia de a atrage un investitor pentru capitalizarea companiei.
"Aşa cum se întâmplă mereu în viaţă, soluţiile sunt mai aproape de noi decât credem. După mai bine de un an de discuţii chiar şi cu investitori externi, am decis sa mergem alături de un partener care s-a aflat foarte aproape de noi în ultimii şapte ani", a declarat directorul de marketing al Dante International, Radu Apostolescu.
Acesta deţine o participaţie de 33,33% din capitalul social al Dante International, ceilalţi acţionari fiind Dan Teodosescu - 33,34% şi Bogdan Marian Vlad - 33,33%. În cazul eMAG International, Radu Apostolescu deţine 66,6%, iar Dan Teodosescu diferenţa până la 100%, potrivit datelor de la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului.
"Acordul dintre cele două companii este unul strict financiar, fiecare îşi va continua independent linia proprie de business şi îşi va păstra focusul pe piaţa pe care activează, respectiv Asesoft pe distribuţie şi eMAG.ro pe cea de retail online", a spus Apostolescu.
Poziţia financiară solidă obţinută de eMAG.ro în urma capitalizării reprezintă pentru furnizori garanţia unui canal sigur de vânzare şi promovare a produselor, iar pentru clienţi siguranţa unui retailer cu o calitate din ce in ce mai bună a serviciilor furnizate, se arată în comunicat.
"Nu o să favorizăm eMAG ca şi client al Asesoft, o să sprijinim în continuare toţi partenerii Asesoft. eMAG reprezintă sub 10% din vânzările Asesoft şi vinde peste 15.000 produse de la peste 500 de producători, în timp ce Asesoft vinde aproximativ 2.000 de produse de la 50 producători", a declarat directorul executiv al Asesoft, Răzvan Ziemba.
Citiţi şi Flamingo a "cedat" către Asesoft afaceri de peste 30 milioane de euro