x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Special La vârsta de aur

La vârsta de aur

de Tudor Cires    |    02 Apr 2009   •   00:00
La vârsta de aur

Monaco, fascinantul principat de doar doi kilometri pătraţi, milionarul sârb Philip Zepter şi carismaticul muzician Goran Bregovici, arida lume a afacerilor şi efervescenta viaţă a scenei - ce au toate acestea în comun? Golden Age. Vârsta de aur.



La Monte Carlo, una dintre cele mai cosmopolite capitale mondiale ale banului, criza economică împuţinează numărul de milionari pe cei aproape doi kilometri pătraţi ai principatului. Aici am primit prima lecţie de comportament monegasc: discreţia - nimeni nu ştie, ori se face a nu şti, cine vine, cine pleacă, ce face cu banii...

"Monaco trăieşte din această discreţie", îmi spune consulul onorific al României la Monte Carlo, Angela Foster. "VIP-urile stau la noi, pentru că le respectăm anonimatul", adaugă Sylvain Etiévant, bucătarul celebrului "Hôtel de Paris", elev al şi mai celebrului Alain Ducasse. Într-adevăr, însuşi statul cu cea mai numeroasă poliţie din lume (pe cap de locuitor) veghează asupra milionarilor refugiaţi în paradisul fiscal, coborând bariere de protecţie greu de trecut.

SECRETE DE MILIONAR
"În afaceri am câştigat mult şi am pierdut mult; important e să nu-ţi abandonezi proiectul", ne declara binecunoscutul businessman, milionarul sârb Philip Zepter, în marginea Conferinţei internaţionale de afaceri "Zepter 2009" desfăşurată recent în luxosul palat "Sporting Monte Carlo". O reuniune care i-a chemat pe cei mai buni 1.000 de reprezentanţi (din peste 40 de ţări) ai concernului, ca să le mulţumească pentru munca depusă în ultimul an. Recompensele băneşti au depăşit un milion de euro.

Din România au fost premiaţi Marian Ţichiriş, Ghiorghe Pătraşcu, Magdalena Vasile, Silvia Codescu, Ramona Oprea şi Katarina Arsic. În faţa provocării crizei globale, când lumea afacerilor este bulversată şi marile firme concediază lucrătorii, "Zepter" răspunde chemându-şi managerii de top la o întâlnire în capitala luxului şi, mai mult, angajând personal. Ce se întâmplă?

Având la bază o filosofie de grup, succesul holdingului nu este atribuit doar produselor inovatoare, ci şi forţei sale de vânzări motivate. Anual, peste 60 de milioane de persoane participă la o prezentare "Zepter", sistemul presupunând, pe de o parte, transmiterea unei informaţii atât comerciale, cât mai ales emoţionale şi realizarea unei relaţii excepţionale între consultantul de vânzări şi cumpărător.

Produsele sunt rezultatul multor ani de cercetare şi dezvoltare tehnologică ştiinţifică şi reprezintă un sistem unic, care oferă o soluţie completă pentru un stil de viaţă sănătos. Cosmeticele, aparatele pentru îngrijirea casei, sistemul unic patentat în întreaga lume pentru pregătirea sănătoasă şi rapidă a mâncării, pentru păstrarea în siguranţă a alimentelor precum şi pentru o servire elegantă sunt câteva dintre produsele de consum de înaltă calitate care fac parte din oferta holdingului.

"GOLDEN AGE"
Acestor produse li se adaugă unul de top: bioptronul, instrument medical omologat în România şi care atrage de la simpli utilizatori până la vedete internaţionale care au acceptat să-i facă imagine, devenind ambasadori "Zepter". Între ei, campionul mondial de atletism Serghei Bubka, pilotul de Formula 1 Guido Cappellini, campioana mondială de tenis Arantxa Sanchez. Reuniunea din acest an, desfăşurată în imensul salon cu plafon rabatabil al "Sporting Monte Carlo" sub genericul "Golden Age", a avut strălucire artistică şi prin recitalul susţinut de tenorul român Teodor

Ailincăi (Opera Română), finalul fastuos aparţinând sârbului Goran Bregovici, născut, ca şi Philip Zepter, în 1950, şi, tot ca el, trăindu-şi visul la vârsta de aur...

×
Subiecte în articol: special