„Zece”, vinul pe care Adrian Mutu l-a lansat în urmă cu câteva săptămâni în Italia, reprezintă un real succes de casă. Conform fiorentina.it, Mutu a vândut deja peste 6.000 de sticle în peninsulă.
„Zece”, vinul pe care Adrian Mutu l-a lansat în urmă cu câteva săptămâni în Italia, reprezintă un real succes de casă. Conform fiorentina.it, Mutu a vândut deja peste 6.000 de sticle în peninsulă.
SE DEZVOLTĂ. Site-ul italian susţine că Mutu va mai lansa o marcă vin pe piaţa din Italia care se va numi "L'inchino" (Plecăciunea). Noul produs vine chiar de la gestul pe care românul îl face către tribune după fiecare gol marcvat pentru Fiorentina. "Noua activitate comercială a lui Adrian Mutu, care a lansat pe piaţă vinul care îi poartă numărul, 10, prinde aripi: deja au fost vândute peste 6.000 de sticle în toată Italia, iar aria de distribuire va creşte şi mai mult. Vinul lui Mutu are mai multe sortimente în care poate fi cumpărat de doritori: roşu, alb şi roze".