Potrivit raportului Forbes, în total, cele mai bine plătite 25 de sportive din lume au adunat aproximativ 285 de milioane de dolari în 2022, înainte de taxe și onorarii ale agenților, primele zece reprezentând 194 de milioane de dolari din acest total - în creștere cu 17% față de recordul de 167 de milioane de dolari înregistrat în 2021.
Cu câștiguri de 51,1 milioane de dolari, Osaka este numărul 1 pentru al treilea an consecutiv, urmată de Williams cu 41,3 milioane de dolari.
Femeile din sport se evidențiază ca modele de urmat pentru tinerele fete care văd tot mai multe exemple de femei care depășesc limitele în sport și în afaceri.
"Spun distribuitorilor și mărcilor acest lucru tot timpul", spune Elizabeth Lindsey, care lucrează cu Lavielle în calitate de președinte al mărcilor și proprietăților Wasserman.
"Ignorați acest lucru pe riscul dumneavoastră, deoarece viitorul este cu siguranță feminin, publicul dumneavoastră cere acest lucru, iar cei care se implică, și se implică din timp, vor culege beneficiile de a face bine și de a face afaceri bune în același timp."
Cameron Wagner, care conduce afacerea de reprezentare a brandului Elevate Sports Ventures în calitate de director general pentru clienți, a declarat: "Cred că toată lumea vede un impuls extraordinar în ceea ce privește sportul feminin și sponsorizările din sportul feminin."
Serena Williams și-a folosit timpul petrecut departe de teren pentru a-și asuma cîteva angajamente profitabile ca speaker. Aflată multă vreme în topul celor mai profitabili sportivi, Williams asistă acum la apariția unei generație de sportive tinere care se ridică pentru a-și lua locul printre cei mai bine plătiți sportivi.
Când Emma Răducanu, numărul 4 în topul Forbes, a câștigat Openul Statelor Unite din 2021, a declanșat un val de sponsorizări, inclusiv cele de la British Airways, Dior, Evian, HSBC, Porsche, Tiffany și Vodafone, alături de Nike. Deși britanica a căzut mult în clasamentul internațional de simplu, de pe maximul atins loc 10, până pe locul 80, comercianții continuă să o considere destul de atrăgătoare.
Un studiu recent realizat de compania de analiză SponsorUnited a descoperit că ea a avut cel mai mare engagement dintre toate jucătoarele de tenis la postările sale de marcă pe rețelele sociale.
Iga Swiatek, numărul 1 mondial, se află pe locul 5 în această listă, după ce a ocupat primul loc în topul premiilor din circuitul WTA. În septembrie 2022, tânăra de 20 de ani a obținut un contract cu IMG, fără îndoială agenția de tenis numărul unu, care se adaugă la o listă de sponsorizări care includea deja Asics și PZU, un furnizor polonez de asigurări.