Rămas cu buza umflată după ce la licitaţia drepturilor de transmisie n-a reuşit să vândă decât trei dintre cele nouă pachete oferite televiziunilor, Dumitru Dragomir (foto) pare decis să joace tare. Dacă în primul moment a acuzat puternic şocul dezinteresului afişat de posturile tv, „Corleone” i-a convins ieri pe preşedinţii din Liga 1 să reziste pe poziţii.
După prima strigare, LPF a vândut numai trei pachete, în valoare totală de 36,6 milioane de euro. Asta în condiţiile în care Dragomir era sigur că valoarea totală a banilor care urmau să vină din drepturile de televizare se va ridica la peste 120 de milioane de euro. Ca să rămână în aceeaşi ţintă, şefii cluburilor au stabilit ieri să formeze un singur pachet din cele şase opţiuni rămase (inclusiv a noua, ce părea că se va îndrepta spre TVR în schimbul a 3 milioane de euro anual), care să fie încredinţat unei singure televiziuni, contra unei sume totale de 100 de milioane de euro (TVA inclusă) pe următoarele trei sezoane! Până în acest moment, cele trei pachete vândute au fost achiziţionate de Digi Sport (13,2 mil. euro – pachetul 1), Romtelecom Dolce (12,9 mil. euro – pachetul 2), Antena 1 (10,5 mil. euro – pachetul 8).
Hotărârea luată ieri trebuie mai întâi oficializată într-o Adunare Generală a LPF, prin votul tuturor membrilor. Până atunci s-a stabilit ca singurul oficial mandatat de LPF pentru a vorbi despre drepturile de televizare să fie preşedintele Politehnicii Timişoara, Marian Iancu.