Pe lângă rezultatele excepţionale obţinute pe teren în acest sezon de Universitatea Craiova în Liga 1, la gruparea din Bănie se înregistrează şi o intensă activitate de marketing şi susţinere a campaniilor şi proiectelor sociale. Astfel, Fundaţia Motivation România, împreună cu Şcoala Sfântul Mina şi World Vision, a organizat un eveniment sportiv inedit în Sala Polivalentă: o demonstraţie de baschet în scaun cu rotile. “În numele Universităţii Craiova doresc să-i felicit pe aceşti oameni deosebiţi pentru curajul, perseverenţa şi ambiţia de care ne dau dovadă în fiecare zi. De asemenea, felicit Motivation România şi World Vision pentru activităţile întreprinse şi evenimentele organizate, transmiţându-vă pe această cale admiraţia noastră şi faptul că vom fi mereu alături de voi. Dumneavoastră oferiţi un temei puternic sloganului Renaştem împreună”, a spus Cristina Florea, membră a departamentului de PR şi Comunicare al clubului Universitatea Craiova, prezentă la eveniment. O altă acţiune a fost aceea în care mijlocaşul Madson a fost în mijlocul puştilor de la Şcoala Gimnazială “Mihai Eminescu”. Universitatea este echipa comunităţii, drept urmare copiii Craiovei au fost chemaţi să îmbrace tricoul alb-albastru. Campania “Vino şi TU la fotbal!” a avut loc la Şcoala Gimnazială “Mihai Eminescu”, unde Madson le-a împărţit puştilor materiale promoţionale cu însemnele clubului şi i-a chemat la fotbal. Directorul instituţiei de învăţământ, Silvia Cârţu s-a bucurat de vizita alb-albaştrilor: “Şcoala noastră a dat şi va da jucători pentru Universitatea Craiova. Echipa are un loc special în această şcoală, indiferent de cine o antrenează, important este să aparţină comunităţii, să fie a oraşului”. Caravana Universităţii Craiova a mai fost la Şcoala Gimnazială Bucovăţ. După ce a primit fanionul din partea profesorului Mitică Barbu, directorul Dorin Pascu l-a aşezat la loc de cinste, lângă icoana din biroul său. Apoi, în prima pauză, elevii au primit în curtea şcolii orare cu echipa Universităţii şi au cântat împreună imnul Ştiinţei. Nici latura de marketing nu a fost uitată la gruparea olteană. Având în vedere noile trenduri comerciale, în Craiova, Black Friday devine Blue Friday. Astfel, vineri, 21 noiembrie 2014, suporterii beneficiază de o ofertă unică. Fanii care achiziţionează produse de la magazinul oficial vor beneficia de reduceri semnificative cu ocazia Blue Friday.