Americanii sînt adevăraţi fabricanţi de vedete. În clipa de faţă, Bode Miller, cîştigătorul de anul acesta al Globului de Cristal, reprezintă pentru americani cam ceea ce însemna Michael Jordan în vremurile sale de glorie. Schiorul din Statele Unite nu şi-a luat vacanţă după încheierea Cupei Mondiale.
Americanii sînt adevăraţi fabricanţi de vedete. În clipa de faţă, Bode Miller, cîştigătorul de anul acesta al Globului de Cristal, reprezintă pentru americani cam ceea ce însemna Michael Jordan în vremurile sale de glorie. Schiorul din Statele Unite nu şi-a luat vacanţă după încheierea Cupei Mondiale. Împreună cu echipa managerială, care se ocupă de imaginea sa, a deschis site-ul www.skispace.com, unde doreşte să adune toţi schiorii din lume, indiferent dacă practică acest sport ca profesionişti sau doar ca turişti. Cei care intră pe acest site pot cumpăra şepci şi tricouri cu numele lui Bode Miller, precum şi echipament de la Head, sponsorul tehnic al marelui schior. Skispace.com a fost lansat acum doar în varianta BETA, dar se bucură deja de un succes mare printre iubitorii schiului şi al snowboard-ului. Ca o comparaţie, site-ul lui Bode Miller seamănă foarte mult cu hi5.com şi adună foarte mulţi fani ai americanului. Lilla Petroczki a fost primul schior din România care şi-a făcut cont pe Skispace.com. La cîteva zile, a urmat Ioan Achiriloaie, de la CSS Braşovia. Dintre schiorii din România, Florentin Nicolae, participant la Jocurile Olimpice din 2006 de la Torino, a fost primul care şi-a făcut blog.
Acesta poate fi accesat la adresa www.florentinnicolae.blogspot.com Dacă mergi la schi de Paşte, pe lîngă ceara de schiuri, nu uita să iei cu tine şi aparatul de fotografiat. Trimite-ne cele mai interesante imagini la sorin.anghel@jurnalul.ro şi le publicăm în Jurnalul Naţional. Eşti talentat şi vrei să afle asta toată lumea? E momentul să ne trimiţi o fotografie cu tine pe schiuri.