x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Acces Direct / Anamaria Prodan, vedetă pe timp de criză

Acces Direct / Anamaria Prodan, vedetă pe timp de criză

26 Feb 2009   •   00:00

În cadrul noii rubrici “Vedete în criză”, din cadrul emisiunii “Acces Direct”, difuzată de Antena 1 de luni până vineri, de la ora 17:00, şi prezentată de Mădălin Ionescu, Anamaria Prodan a fost convinsă de reporterul Marian Dârţă să renunţe pentru o zi la traiul luxuriant cu care s-a obişnuit şi să probeze un stil de viaţă modest, la fel cu cel al majorităţii românilor.



La îndemnul reporterului “Acces Direct”, Anamaria şi-a dat jos ceasul de aur şi bijuteriile de aur, în valoare de 70.000 de euro, şi a renunţat la a conduce maşina sport de tot atâtea zeci de mii de euro pentru a se deplasa cu o banală căruţă trasă de cai. La “Acces Direct”, cunoscuta impresară a fost văzută pentru prima dată mânând caii în toiul unei ploi mărunte de iarnă. Apoi, pentru că în timpul crizei bugetele tututor sunt reduse considerabil, Anamaria a încercat să se descurce cu doar 20 RON în buzunar. A cumpărat, pentru a-şi potoli foamea, iaurt, şi-a stins setea cu o sticlă cu apă plată şi, pentru a face faţă frigului, şi-a luat un palton cu 12 RON de la un magazin second-hand. Proiectul “Vedete în timp de criză” va continua şi în ediţiile viitoare ale emisiunii, bucurându-se deja de un succes considerabil la public. Astfel, ediţia de luni, 23 februarie, a emisiunii “Acces Direct” a avut parte de un rating mediu de 6,8% şi 18,8% cotă de piaţă, fiind urmărită în medie de 692.000 de telespectatori. În momentul difuzării reportajului cu Anamaria Prodan, Antena 1 a fost lider de audienţă, fiind urmărită de 1.046.000 de oameni (9,1% rating, 24,8% share).

×
Subiecte în articol: mass-media