Cei mai mulţi români aleg să urmărească programele Antenei 1, astfel că şi marţi, 29 iulie, postul a fost lider detaşat de piaţă la nivelul întregii zile. Aşa se face că Antena 1 a obţinut o audienţă medie, pe toata ziua de marţi, pe publicul comercial, de 3,2 puncte de rating şi 19,5% cota de piaţă, urmată de Pro Tv cu o medie de 2,3 puncte de rating şi 13,7 procente din cota de piaţă. Pe publicul din mediul urban Antena 1 a fost lider de piaţă cu o audienţă medie la nivelul întregii zile de 3 puncte de rating şi 14,9 % cota de piaţă, urmată de Pro Tv cu o medie de 2,6 puncte de rating şi 12,7 % cota de piaţă. Iar la nivelul întregii populaţii a ţării Antena 1 a obţinut o medie de 3 puncte de rating şi 15,3 % cota de piaţă, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu o medie de 2,4 puncte de rating şi 12,3 % cota de piaţă.
Antena 1 a condus topul audienţelor şi în prime time-ul zilei de marţi, 29 iulie (intervalul orar 19.00 – 23.00). Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a avut o medie de 7,9 puncte de rating şi 23,2 % cota de piaţă şi a fost urmată de Pro Tv cu o medie de 5,8 puncte de rating şi 17 % cota de piaţă. În acelaşi interval orar, Antena 1 a condus topul audienţelor cu o medie pe publicul din mediul urban de 6,6 puncte de rating şi 16,2 % cota de piaţă, urmată de Pro Tv cu 6,1 puncte de rating şi 14,8 % cota de piaţă. Iar la nivelul întregii populaţii a ţării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o medie de 6,2 puncte de rating şi 15,5 procente din cota de piaţă, în timp ce Pro Tv se clasa al doilea şi obţinea 5,9 puncte de rating şi 14,8 % cota de piaţă. În acest interval Antena 1 era urmărită în medie de peste 1 milion de români.
Acces Direct, lider pe toate segmentele de public
Ediţia de marţi, 29 iulie a show-ului prezentat de Simona Gherghe a fost lider incontestabil de audienţă pe toate publicurile. 7,4 puncte de rating şi 31,3 procente din cota de piaţă a obţinut emisiunea “Acces Direct” pe publicul comercial, în minutul de maximă audienţă de la 18.41, atunci când Pro Tv avea de aproape trei ori mai puţin, adică 2,9 puncte de rating şi 12,1 % cota de piaţă. În intervalul orar 16.57 – 19.00 “Acces Direct” a fost lider de audienţă cu o medie pe publicul comercial de 5,1 puncte de rating şi 24,4 % cota de piaţă, în vreme ce Pro Tv ocupa poziţia secundă cu numai 3,3 puncte de rating şi 15,9 % cota de piaţă. Raportul se păstrează şi pe publicul din mediul urban, cu Antena 1 lider cu o audienţă medie de 5,6 puncte de rating şi 20,7 % cota de piaţă, iar Pro Tv pe locul al doilea cu 3,5 puncte de rating şi 13,1 procente din cota de piaţă. La vivelul întregii populaţii a ţării Antena 1 a condus cu 4,8 puncte de rating şi 19,4 % cota de piaţă, urmată de Pro Tv cu 3,1 puncte de rating şi 12,7 % cota de piaţă.
“Poftiti pe la noi!”, urmărit de aproape 2 milioane de români
Show-ul de la Antena 1 găzduit de nea Mărin a fost şi marţi seară lider de audienţă în intervalul orar 20.30 – 22.39, pe toate segmentele de public. Aproape 2 milioane de români au fost aseară cu ochii pe emisiunea „Poftiţi pe la noi!” în minutul de aur de la 22.21, atunci când Antena 1 obţinea, pe publicul comercial, un vârf de 14,3 puncte de rating si 35,8 % cota de piaţă, în vreme ce Pro Tv obţinea tot atunci valori de aproape trei ori mai mici, respectiv 5,1 puncte de rating şi 12,8 procente din cota de piaţă.
Sursa:Kantar Media