x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Antena 1, lider de audienţă atât în prime time, cât şi la nivelul întregii zile

Antena 1, lider de audienţă atât în prime time, cât şi la nivelul întregii zile

19 Sep 2014   •   13:51
Antena 1, lider de audienţă atât în prime time, cât şi la nivelul întregii zile

Ieri, 18 septembrie, Antena 1 a fost lider incontestabil de audienţă la nivelul întregii zile şi a condus în topul preferințelor telespectatorilor pe toate segmentele de public.

Antena 1 a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani o medie de 2,9 puncte de rating și 17,5% cotă de piață, fiind urmată de ProTv, care a obținut 2,2 puncte de rating și 13,6 procente din cota de piață.

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut la nivelul întregii zile o medie de 2,6 puncte de rating și 13,4% cotă de piață. ProTv, clasat tot pe locul al II-lea, a avut 2,4 puncte de rating și 12,1 procente din cota de piață.

Antena 1, lider și în prime time

Telespectatorii au ales Antena 1 și în prime time (19:00 – 23:00). Astfel, postul din Băneasa a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani o medie de 5,8 puncte de rating și 16 procente din cota de piață, în timp ce, ProTv, clasat pe locul al II-lea, a obținut doar 4,2 puncte de rating și 11,7% cotă de piață.

Acces Direct, lider de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public

Emisiunea „Acces Direct” a fost preferata telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani şi a obţinut o medie de 4,6 puncte de rating şi 22,9% cotă de piaţă, clasând postul ProTv pe locul al doilea cu o medie de 3,1 puncte de rating şi 15,4 procente din cota de piaţă. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe, difuzată în intervalul orar 16:57-19:00), a fost lider de audienţă şi la nivelul publicului din mediul urban, cât şi a publicului naţional.

În minutul de aur la nivelul publicului din mediul urban, „Acces Direct”, a obţinut un vârf de 7,4 puncte de rating şi 26,3% cotă de piaţă, mai mult decât dublu faţă de principalul competitor, ProTV, care înregistra atunci doar 3,1 puncte de rating şi 10,9 procente din cota de piaţă.

Observatorul Antenei 1 de la ora 19:00, audienţă peste Ştirile ProTV. Toate ediţiile Observator ale Antenei 1, pe primul loc în topul audienţelor pe toate segmentele de public

Observatorul dimineţii, cel de la 13:00, 16:00 şi 19:00 au fost lider de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public. Observatorul orei 19, prezentat de Andreea Berecleanu, a înregistrat la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani o audienţă medie de 5,1 puncte de rating şi 19,5% cotă de piaţă. ProTV, următorul clasat, a obţinut 4,3 puncte de rating şi 16,6 procente din cota de piaţă.
În minutul de aur, la nivelul întregii ţări, peste 1 063 000 de telespectatori urmăreau cele mai importante ştiri ale zilei, la Observatorul orei 19. 

×
Subiecte în articol: audienta televiziuni