Zi extraordinară ieri pentru Antena 1. Postul generalist al trustului Intact a fost lider detaşat de audienţã atât pe Whole Day, cât şi în Prime Time. Observatorul dimineţii, Observator 13, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Acces Direct şi Observator 19 s-au impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media. Ediţia specială a îndrăgitului show Next Star a fost şi ea preferata telespectatorilor pe segmentul urban şi naţional, iar Un show păcătos conduce clasamentul audienţelor pe segmentul naţional.
Telespectatorii au ales din nou Antena 1, conducând emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã, la nivelul întregii zile, pe targetul comercial, 18-49 urban. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.2% şi o cotã de piaţã de 18.1% pe targetul comercial, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români din mediul urban, înregistrând un rating mediu de 7.3% şi 16.3% cotã de piaţã.
De peste 20 de ani, milioane de români află cele mai importante evenimente urmărind ştirile marca Observator. Cel mai puternic brand de ştiri din România este “mereu aproape” de români prin campaniile sale şi reprezintă un important punct de referinţă pentru telespectatori, iar ziua de ieri nu a făcut excepţie. Principalul jurnal al zilei, Observator 19, prezentat de Andreea Berecleanu, s-a impus ca lider de piaţă pe targetul comercial, cu un rating mediu de 5.3% şi 20.2% cotă de piaţă.
Telespectatorii i-au rămas aproape campionului divertismentului, Dan Negru, ediţia specială a îndrăgitului show Next Star impunându-se ieri ca lider de piaţă, atât în rândul publicului din mediul urban, cât şi pe segmentul naţional. Cu un rating mediu de 8.6% şi 17.5% cotă de piaţă, Next Star a surclasat aseară producţiile oferite de Kanal D şi Pro Tv.
În intervalul comun de difuzare cu filmul transmis de principalul competitor, Pro Tv, “Sezon de vânătoare” (2013), Antena 1, cu Next Star, a ocupat prima poziţie în clasamentul audienţelor, cu 8.3% rating şi 19.5% cotă de piaţă, pe targetul 18-49 urban.
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 18.5% şi un rating mediu de 2.9% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o cotã de piaţã de doar 9.5% şi un rating mediu de 1.5 procente.
Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii “La Mãruţã”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 4.9% şi o cotã de piaţã de 23.2% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 3.2% rating şi 15.2% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, all urban si national
Perioada 29 mai 2014