Antena Group precizeaza ca, spre deosebire de principalii sai competitori, este singura companie TV privata din Romania care a inregistrat profit in 2013, conform informatiilor publicate pe site-ul Ministerului Finantelor.
Cifra de afaceri a anului trecut s-a apreciat cu 18% fata de anul precedent, cunoscand o noua crestere de 10% in primele sase luni din 2014. Toate planurile pe 2014 se deruleaza conform strategiei si angajamentelor asumate cu partenerii si furnizorii grupului.
Pozitia Antenei Group in piata este stabila, fara probleme de natura financiara, compania sustinandu-si investitiile.
Ca atare, pentru prima data pe piata televiziunilor din Romania, Antena 1 va avea, din toamna, sase superproductii ce vor fi difuzate in Prime-Time. Este vorba de productii proprii, care se bucura deja de popularitate in randul telespectatorilor romani: Next Star si Serviciul Roman de Comedie, dar si de super formate internationale, cu milioane de fani la nivel mondial. Telespectatorii vor putea urmari din toamna la Antena 1: X Factor, Hell’s Kitchen – Iadul Bucatarilor, Te cunosc de undeva si Dancing With The Stars. De asemenea, au fost facute investitii importante in aparatura de televiziune, necesara pentru producerea acestor show-uri. Antena Stars, Euforia TV, ZU TV, sunt, de asemenea, posturi profitabile, care vor avea noi show-uri si productii internationale din aceasta toamna.
Rezultatele acestui an reprezinta o garantie a pozitiei de piata a televiziunilor din grup. In 2014, divizia TV Intact este lider in mediul urban. Antena Group, prin posturile sale de divertisment, are o crestere de 23% la nivelul publicului comercial in prime time fata de 2012.
Antena 1 isi apreciaza cu 22% cota de piata in prime time, inregistrand, in iulie, cresteri pe toate intervalele orare. Antena Stars este postul cu cele mai importante cresteri de audienta, de peste 100% pe majoritatea segmentelor zilei. Euforia isi apreciaza cota de piata pe publicul feminin comercial, iar ZU TV are o ascensiune rapida pe piata canalelor muzicale
Speculatiile facute de anumite posturi de televiziune privind situatia financiara a televiziunilor noastre sunt inca o dovada a relei credinte si a faptului ca exista o campanie orchestrata impotriva Intact Media Group.
Citește pe Antena3.ro