TVR va organiza o selecţie de oferte pentru alegerea unui comisionar care să gestioneze şi să vândă, în perioada 2009-2011, spaţiul publicitar al SRTv aferent canalelelor TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR INFO, TVR Cultural şi TVR Internaţional, cel de pe teletextul TVR şi de pe website-ul www.tvr.ro.
Alegerea comisionarului se va realiza cu respectarea a două condiţii: exclusivitatea (comisionarul nu va încheia, pe perioada de derulare a acordului, contracte cu acelaşi obiect – gestionarea şi vânzarea spaţiului de publicitate) şi venitul minim garantat, pentru valorificarea intereselor sale legitime (evitarea concurenţei neloiale şi maximizarea veniturilor din publicitate). SRTv va invita în următoarea perioadă mai multe societăţi care îşi desfăşoară activitatea în domeniu, asigurând astfel competiţia între ele, spre a obţine oferta cea mai avantajoasă tehnic şi economic şi pentru a încheia contractul de comision, aplicabil de la data de 1 ianuarie 2009. În prezent, SRTv colaborează cu Splendid Media în ceea ce priveşte gestionarea şi vânzarea spaţiilor sale publicitare.
Citește pe Antena3.ro