Pentru prima data in 79 de ani, presa din Romania castiga un premiu al INMA, organizatia care fixeaza standardul de excelenta al presei mondiale in marketing, publicitate si branding
Gazeta, singurul cotidian de sport din Romania si cea mai relevanta sursa de stiri pentru pasionatii de sport din tara, a obtinut o prestigioasa distinctie la finalul saptamanii trecute, la INMA Awards. Competitia organizata de International News Media Association (INMA) “reprezinta barometrul premium al excelentei in marketingul si publicitatea de presa”.
Gazeta a obtinut premiul intai la categoria “Best Use of an Event to Build a News Brand” cu investigatia despre Gala Bute. Printre premiantii celorlalte 14 categorii de la INMA Awards se numara branduri de referinta ale presei mondiale, ca New York Times, Gazeta Wyborcza, Aftonbladet, VG sau Chicago Tribune.
INMA este o organizatie globala de media construita in jurul businessului, audientei si brandului de presa. Este interesata de presa ca afacere, dar si de presa ca inovatie. De cifre, dar si de branding. Cu birouri pe trei continente si avand ca membri 7.000 de ziare si reviste din toată lumea, INMA organizeaza de 79 de ani INMA Awards.
Citeste si textul publicat de Catalin Tolontan pe blogul sau tolo.ro - despre premiul Gazetei, despre impasurile redactiilor, despre criza din presa si despre fatetele mai putin vizibile ale jurnalismului modern.