Telespectatorii aleg să își petreacă serile de luni și marți la Antena 1, în compania lui nea Mărin și a vedetelor venite să scape de faliment o afacere de familie. Ediția de ieri a emisiunii „Poftiți pe la noi!”, difuzată de Antena 1 în intervalul orar 20:30 – 22:57, a fost lider incontestabil de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât și pe publicul din mediul urban și la nivelul întregii țări. Minutul de aur al producției, 22:54, a ținut în fața ecranelor nu mai puțin de 1.785.000 de români.
9,7 puncte de rating și 25,8% cotă de piață a obținut, în medie, Antena 1, pe publicul comercial din mediul urban atunci când a fost difuzată emisiunea, de aproape două ori mai mult față de următorul clasat, ProTv, care a avut doar 5,1 puncte de rating și 13,6 procente din cota de piață.
Pe publicul din mediul urban, Antena 1 a condus detașat cu o medie de 7,6 puncte de rating și 17,2 procente din cota de piață, urmată de Kanal D și Antena 3. ProTv s-a clasat abia pe locul al IV-lea, cu 4,4 puncte de rating și 9,9% cotă de piață.
Antena 1 a fost pe primul loc și la nivelul întregii țări, unde a obținut o medie de 7 puncte de rating și 15,7% cotă de piață, urmată de Kanal D. ProTv, ocupantul locului al III-lea, a înregistrat 5,1 puncte de rating și 11,4 procente din cota de piață.
(Sursa: Kantar Media)