Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, condus de Elena Udrea, achizitioneaza servicii pentru realizarea si difuzarea de spoturi radio si inchirierea de spatiu pentru panotaj stradal in cadrul campaniei de promovare a Regio – Programul Operational Regional. Valoarea contractului este de un milion de lei, inclusiv TVA, si este impartit in doua loturi. Astfel, pentru realizarea si difuzarea de spoturi radio valoarea estimativa a contractului este de 400.000 de lei cu TVA, iar pentru inchirierea de spatiu pentru panotaj stradal, 600.000 de lei cu TVA, potrivit fisei de achizitii postate pe site-ul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT).
Durata estimata a contractului ce vizeaza realizarea si difuzarea de spoturi radio este 15 octombrie-31 decembrie 2011, iar pentru panotajul stradal, perioada este 15 octombrie 2011-31 ianuarie 2012. Ministerul doreste sa fie realizate 12 spoturi radio, cu o durata de 30 de secunde, fiecare promovand cate un domeniu major de interventie din cadrul POR, in vedere difuzarii la posturile de radio. Vor fi difuzate cate opt spoturi pe zi, de luni pana vineri, timp de opt saptamani. In ceea ce priveste panotajul stradal, se vor decora minimum patru panouri in fiecare judet (un total minim de 168 de panouri), fiecare panou fiind decorat cu cinci afise diferite, corespunzatoare celor cinci axe prioritare ale POR. Spoturile vor fi difuzate pe primele doua statii generaliste cu cea mai mare audienta medie zilnica in perioada 30 august-19 decembrie 2010, la nivel urban si vor fi decorate panouri, la nivel national, timp de 13 saptamani, in perioada august-decembrie 2011, potrivit caietului de sarcini. Daca pana acum accentul a fost pus pe promovarea oportunitatilor de finantare, acum vor fi promovate rezultatele obtinute prin aceste proiecte. Scopul acestei campanii consta in cresterea gradului de constientizare privind existenta Regio si a beneficiilor aduse regiunii in care se implementeaza. Publicul-tinta vizat de materialele realizate prin serviciul de publicitate este reprezentat de oamenii din mediul urban, peste 11 ani, cu studii medii si superioare. "Timp de opt de saptamani vor fi prezentate cate opt spoturi pe zi, sase in prime time si doua in extra prime time, care vor promova cate un domeniu major de interventie. Acest lucru se va realiza prin productia unor spoturi al caror mesaj va fi persuasiv si relevant pentru proiectele implementate in cadrul unui anumit domeniu major de interventie. Timp de 13 saptamani vor fi decorate, la nivel national, minimum 168 de panouri, cu o dimensiune minima de 12 mp. Vor exista cinci afise diferite, corespunzatoare celor cinci axe prioritare ale POR, care vor decora aleator cele 168 de panouri. 70% dintre panourile decorate vor fi pe drumuri judetene si sosele de centura, in locuri de maxima vizibilitate", potrivit caietului de sarcini.
Firmele interesate pot depune oferta pana la data de 13 septembrie, ora 10:00, urmand ca la ora 14:00, acestea sa fie deschise. MDRT solicita garantie de participare in valoare de 6.400 de lei pentru lotul I si de 9.600 de lei pentru lotul II.