Jurnalul.ro Ştiri Observator Răzvan Cherecheș critică USR PLUS: Politizarea campaniei de vaccinare este o greșeală! Una mare

Răzvan Cherecheș critică USR PLUS: Politizarea campaniei de vaccinare este o greșeală! Una mare

03 Iun 2021   •   21:16
Sursa foto: sursa: Facebook

Expertul în sănătate publică Răzvan Cherecheș susține că politizarea campaniei de vaccinare reprezintă o mare greșeală. Reacția apare după ce USR PLUS a anunțat că pornește o campanie de promovare a imunizării în care va folosi echipamentele și membrii de partid.

Răzvan Cherecheș a scris un mesaj pe Facebook în care susține că doar instituțiile statului ar trebui să se implice în campania de vaccinare.

„Politizarea campaniei de vaccinare este o greșeală! Una mare! Alianța USR-Plus a pornit o campanie de informare privind vaccinarea pe partid - cu sigla partidului, în corturi ale partidului, cu oameni în tricouri personalizate. Campania de vaccinare este o chestiune de sănătate publică care ne afectează pe toți, indiferent de culoarea politică, culoarea pielii sau preferințe de orice fel. Campania de informare privind vaccinarea trebuie să fie implementată de autorități - Ministerul Sănătății, Institutul Național de Sănătate Publică, Direcțiile de Sănătate Publică. Ținând cont de campania anemică de informare, toate eforturile (toate) ar trebui să participe în aceeași direcție - ajutor pentru Minister și pentru RoVaccinare”, susține Răzvan Cherecheș.

Expertul în sănătate publică mai spune că implicarea unui partid politic nu poate duce decât la confuzie și îi acuză pe cei de la USR PLUS că vor să-și promoveze propriul partid.

„Un partid/coaliție (la guvernare) care alocă resurse (timp, energie, materiale, ...) pentru o campanie proprie privind stimularea vaccinării, va crea doar zgomot și confuzie, în loc să ajute! Avem nevoie de o (una) campanie unitară, de un singur brand, de mesaje și concepte care sunt integrate și complementare! Așa cum e acum, USR-PLUS încearcă mai degrabă să promoveze partidul propriu”, precizează Cherecheș.

USR PLUS a lansat joi campania „Ne vaccinăm și scăpăm”.

„De astăzi, vom avea corturi de informare în toate marile orașe din țară, membrii noștri vor împărți pliante și vor răspunde la orice întrebări aveți legate de vaccinarea împotriva COVID-19. Plecăm și în caravane locale în fiecare județ, astfel încât să ajungem și la oamenii din mediul rural, care au nevoie de mai multe informații despre vaccinare”, anunță reprezentanții alianței.

Mediafax

×
Subiecte în articol: razvan chereches