Ministrul Justiţiei, Cătălin Predoiu, a hotărât să eficientizeze comunicarea cu cetăţenii, astfel încât de la începutul acestei luni Ministerul Justiţiei pune la dispoziţia cetăţenilor un formular prin intermediul căruia pot fi adresate orice nemulţumiri legate de serviciile solicitate acestei instituţii. Noua facilitate se adaugă posibilităţii de a depune petiţii sau de a solicita informaţii cu caracter public direct prin intermediul site-ului acestei instituţii. "Implementarea acestei facilităţi face parte din politica Ministerului Justiţiei de creştere a calităţii serviciilor oferite şi de facilitare a accesului la informaţii publice. Reamintim că Ministerul Justiţiei este una dintre puţinele instituţii publice, la nivel guvernamental, care deţin sistem de management al calităţii certificat în conformitate cu standardele internaţionale de calitate SR EN ISO 9001:2008.", se arată în comunicatul de presă remis redacţiei noastre.
Cei nemulţumiţi de felul în care le-au fost rezolvate solicitările trimise acestei instituţii pot găsi secţiunea de "Petiţii/Reclamaţii" pe http://www.just.ro/TopLeftMenu/OnlinePetitions/tabid/59/Default.aspx.