Două instituţii s-au implicat în localizarea epavei avionului prăbuşit în Apuseni, STS şi ROMATSA, ambele folosind software specializat de la Teamnet.
În cursul anilor 2009 şi 2010, Teamnet a furnizat Serviciului de Telecomunicaţii Speciale - operatorul serviciului 112 - soluţia software care permite localizarea pe hartă a apelurilor de urgenţă.
În 2009, ROMATSA (Administraţia Română a Serviciilor de Trafic Aerian) a achiziţionat pachete software de asistenţă la sol pentru aviaţie în valoare de 414.900 de euro.
Pachetul vizează aplicaţii de planificare şi coordonare a misiunilor de căutare şi salvare şi a fost atribuit companiei TeamNet International în data de 2 februarie 2009, în urma unei licitaţii deschise, potrivit cotidianul.ro.
Vezi si Cine este în spatele firmei care a livrat STS softul de localizare a apelurilor la 112.