Tudor Giurgiu, presedintele Televiziunii publice, a avut nevoie de un studiu realizat de o firma de specialitate pentru a sti ce nu merge bine in ograda sa. Astfel, pe baza rezultatelor sondajului realizat de Deloitte & Touche in perioada 21 septembrie-3 octombrie a.c., Giurgiu a tras concluzia ca se impune o reorganizare structurala a TVR-ului. In conferinta de presa de ieri menita sa faca publica infiintarea/desfiintarea unor departamente, Tudor Giurgiu a declarat ca toate aceste schimbari au scopul de a eficientiza procesul managerial. Modificarea cea mai importanta se refera la infiintarea Colectivului Editori Coordonatori Programe, care primeste proiecte de programe atat din partea redactiilor TVR, cat si de la producatori independenti si asigura selectia acestora pe domenii. Se infiinteaza Directia Marketing si Vanzari, structura care va include un post nou infiintat: Director de creatie. In cadrul Directiei Economice se infiinteaza si Serviciul Achizitii-Licitatii, care va trebui sa dea credibilitate procesului de achizitii publice.
STAFETA. Schimbarile vor fi implementate de la data de 1 decembrie fara a duce la disponibilizari de personal. Cu toate acestea, Tudor Giurgiu a afirmat ca, in curand, se va lamuri si situatia angajatilor care continua sa lucreze, desi au iesit la pensie. "Li se vor scrie niste scrisori in care li se va explica faptul ca vine o vreme cand trebuie sa lase loc tinerilor". Dar, Giurgiu a tinut sa precizeze ca acest lucru se va intampla doar in cazul in care contractele de munca incheiate vor permite acest lucru. (Cristina Ologeanu)