Antena 3 încheie prima lună a anului în poziţia de lider detaşat al posturilor informative din România, dar şi cu performanţe de lider de piaţă în zilele cheie. Luna ianuarie a fost marcata de subiecte ca noul Cod Penal, alegerile prezidenţiale şi stabilitatea USL, dezvăluirile legaturii Gazprom-Ioana Băsescu, accidentul aviatic din Apuseni, condiţiile meteorologice dificile.
Conform Kantar Media, în luna ianuarie, producţii ale postului de nişă au ocupat locul întâi în piaţă, depăşind toate celelalte posturi tv din România.
Comparativ cu ianuarie 2013, ratingul Antena 3 pe intreaga zi a crescut cu 5%. Mai mult decât atât, în intervalul orar de dimineaţă (Morning - 6-10), ratingul postului a înregistrat o creştere de 8% faţă de prima lună a anului trecut, în timp ce în Day Time (10-16) a crescut cu 14%, iar în intervalul orar 16-19(Access), cu nu mai puţin de 17 procente.
Aşa cum reiese din analiza evoluţiei cotei de piaţă în luna ianuarie, Antena 3 îşi păstează distanţa faţă de celelalte staţii informative şi pe întreaga zi şi în prime time.
Antena 3 a mai stabilit un record în luna ianuarie, fiind televiziunea de ştiri care a atras numărul cel mai mare de telespectatori premium, adica oameni educaţi, cu studii superioare şi influenţi în societate.
Audienţele înregistrate în aceste prime saptămâni ale anului reconfirmă faptul că publicul alege să urmărească la Antena 3 evenimentele importante, peste 3.400.000 de români urmărind în medie cel puţin un minut postul de ştiri INTACT în luna ianuarie.