Martie 2014 aduce cifre mai mari de audiență pentru televiziunile Intact Media Group pe majoritatea intervalelor zilei, atât pe publicul comercial, cât şi pe cel urban.
Comparativ cu martie 2013, “Antenele” îşi măresc cota de piață, fiind lidere pe următoarele intervale orare din rândul publicului urban:
- whole day (orele 2-26) + 1, 5 % ( 23,2% vs. 21,7.% competitie)
- day time (orele 10-16) + 11, 7 % ( 25,3% vs. 13,6% competitie)
- access (orele 16 -19) + 4 % (24,6 % vs. 20.6% competitie)
- late fringe (orele 23 - 26) + 3 % ( 22.4,% vs. 19,4% competitie)
- all day (orele 6-26) +1.3 % (23,2% vs. 21,9% competitie)
Televiziunile Intact sunt lidere pe intervalul day time şi pe publicul comercial în luna martie, cu o cotă de piață de 21.4%.
Față de luna februarie a acestui an, televiziunile Intact Media Group înregistrează aprecieri ale cotei de piață pe majoritatea intervalelor orare în rândul publicului urban şi comercial, printre care cele mai notabile sunt pe segmentele dimineață şi după amiază.
De altfel, primele trei luni ale anului 2014 aduc televiziunilor Intact creşteri ale cotei de piață pe cele mai importante segmente ale zilei, la nivel urban:
- Whole day + 2,6%
- Day time + 10,7 %
- Access + 4,7%
- Late Fringe +2,3%
- All Day + 2,4 %
Antena 1, cea mai iubită televiziune de divertisment din România, îşi apreciază cota de piață pe publicul comercial pe segmente orare precum dimineață (+15%) sau access. Antena 1 este lider absolut al pieței în day time atât pe publicul comercial cât şi pe cel urban.
Cele mai urmărite emisiuni în luna februarie au fost “Next Star”, “România Dansează”, “Te pui cu blondele”, “Te cunosc de undeva!”, “Junior Chef”, edițiile jurnalului de ştiri Observator, dar şi reperele zilnice ale românilor: Neatza, Mireasă pentru fiul meu, Acces Direct şi Un show păcătos.
Antena 3 este cel mai urmărit post de ştiri din România, ocupând locul 3 în clasamentul televiziunilor din luna februarie. Au fost înregistrate creşteri pe toate intervalele zilei, cele mai importante fiind în day time (+21%), access (+28%), late fringe (+23%) şi prime time (+13%). Printre cele mai urmărite programe se regăsesc “Sinteza Zilei”, “Punctul de întâlnire”, “Subiectiv”, “La ordinea zilei” , “În premieră cu Carmen Avram”, “Secvențial”, “Q&A” şi “în gura presei.”
Antena Stars, televiziunea care îți spune tot ce vrei să ştii despre celebrități, îşi creşte cota de piață pe toate segmentele zilei în luna martie, aprecieri spectaculoase fiind înregistrate dimineațta (+180%), în day time (+77%), late fringe (+100%) şi whole day (+ 60%). Printe cele mai populare programe se numără “Răi da’ buni”, “Agentul VIP”, “Wonderlife”, “Asistentele”, “Dosarele VIP”, “Dincolo de aparențe”. “Star News” şi “Star Chef”.
Euforia TV, televiziunea dedicată femeilor, creşte pe majoritatea intervalelor orare în martie 2014, cele mai mari aprecieri fiind în day time (+200%), Access (+113%), late fringe (+93%), whole day (+88%). La aceste rezultate au contribuit serialele “Totul despre sex”, “Moştenitorii”, “Dr.House”, “Pe viață”, precum şi noul sesozn al productiei locale “Prodanca şi Reghe: Relații internaționale”.
În topul televiziunilor lunii martie , în daytime, pe publicul comercial, Intact este singurul grup media cu 3 clasate: Antena1, Antena3 şi Antena Stars. Televiziunile Intact Media Group au avut, în luna martie, un reach mediu de 6.351.000 de telespectatori de-a lungul întregii zile.
Intact mulțumeşte publicului pentru susținere şi loialitate, apreciind contribuția fiecărui român la aceste rezultate.
Toate datele sunt furnizate de Kantar Media.