x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Antenele, trei prezenţe în top 10 televiziuni din luna martie

Antenele, trei prezenţe în top 10 televiziuni din luna martie

06 Apr 2014   •   17:34
Antenele, trei prezenţe în top 10 televiziuni din luna martie

Martie 2014 aduce cifre mai mari de audienţă pentru televiziunile Intact Media Group pe majoritatea intervalelor zilei, atât pe publicul comercial, cât şi pe cel urban. Comparativ cu martie 2013, “Antenele” îşi măresc cota de piaţă , fiind lidere pe următoarele intervale orare din rândul publicului urban: whole day (orele 2-26) + 1, 5 % ( 23,2% vs. 21,7.% competiţie); day time ( orele 10-16) + 11, 7 % ( 25,3% vs. 13,6% competitie); access (orele 16 -19) + 4 % (24,6 % vs. 20.6% competiţie); late fringe (orele 23-26) + 3 % ( 22.4,% vs. 19,4% competitie); all day (orele 6-26) +1.3 % (23,2% vs. 21,9% competitie)

Televiziunile Intact sunt lidere pe intervalul day time si pe publicul comercial în luna martie, cu o cota de piaţă de 21.4%. Faţă de luna februarie a acestui an, televiziunile Intact Media Group înregistrează aprecieri ale cotei de piaţă pe majoritatea intervalelor orare în rândul publicului urban şi comercial, printre care cele mai notabile sunt pe segmentele dimineaţa şi după amiaza. De altfel, primele trei luni ale anului 2014 aduc televiziunilor Intact creşteri ale cotei de piaţă pe cele mai importante segmente ale zilei, la nivel urban: Whole day + 2,6%; Day time + 10,7 %; Access + 4,7%; Late Fringe +2,3%; All Day + 2,4 %

Antena1, cea mai iubită televiziune de divertisment din Romania, îşi apreciază cota de piaţă pe publicul comercial pe segmente orare precum dimineaţa (+15%) sau access. Antena 1 este lider absolut al pieţei în day time atât pe publicul comercial cât şi pe cel urban. Cele mai urmărite emisiuni în luna februarie au fost “Next Star”, “”Romania Danseaza”, Te pui cu blondele”, “Te cunosc de undeva”, “Junior Chef”, ediţiile jurnalului de ştiri Observator, dar şi reperele zilnice ale românilor: “Neatza”, “Mireasă pentru fiul meu”, “Acces Direct” şi “Un show păcătos”.
Antena 3 este cel mai urmărit post de ştiri din Romania, ocupând locul 3 în clasamentul televiziunilor din luna februarie. Au fost înregistrate creşteri pe toate intervalele zilei, cele mai importante fiind în day time (+21%), access (+28%), late fringe (+23%) şi prime time (+13%). Printre cele mai urmărite programe se regăsesc “Sinteza Zilei”, “Punctul de întâlnire”, “Subiectiv”, “La ordinea zilei” , “În premieră cu Carmen Avram”, “Secvenţial”, “Q&A” şi “În gura presei.

Antena Stars, televiziunea care îţi spune tot ce vrei să ştii despre celebrităţi, îşi creşte cota de piaţă pe toate segmentele zilei în luna martie, aprecieri spectaculoase fiind înregistrate dimineaţa (+180%), în day time (+77%), late fringe (+100%) şi whole day (+ 60%). Printe cele mai populare programe se numără “Răi da’ buni”, “Agentul VIP”, “Wonderlife”, “Asistentele”, “Dosarele VIP”, “Dincolo de aparenţe”. “Star News” şi “Star Chef”.

Euforia TV, televiziunea dedicata femeilor, creşte pe majoritatea intervalelor orare în februarie 2014, cele mai mari aprecieri fiind în day time (+200%), Access (+113%), late fringe (+93%), whole day (+88%). La aceste rezultate au contribuit serialele “ “Totul despre sex”, “Moştenitorii”, “Dr.House”, “Pe viaţă”, precum şi noul sesozn al producţiei locale “Prodanca şi Reghe: Relaţii internaţionale”.

În topul televiziunilor lunii martie , în daytime, pe publicul comercial, Intact este singurul grup media cu 3 clasate: Antena1, Antena3 şi Antena Stars. Televiziunile Intact Media Group au avut, în luna martie, un reach mediu 6.351.000 de telespectatori de-a lungul întregii zile.

×