Ne aflăm în plină perioadă a vacanţelor, când milioane de românii îşi planifică concediile mult visate, în ţară sau în străinătate. Există şi cazuri nefericite în care vacanţa nu decurge conform planificărilor făcute de acasă. Un zbor anulat, hotelul care nu corespunde descrierii din ofertă, anularea unui zbor, orarul modificat al unui tren, fiecare dintre acestea sunt motive de stres, suficiente pentru a transforma vacanţa într-un coşmar.
Pentru a putea face faţă cu brio fiecărei situaţii neplăcute, este important să ştiţi ce aveţi de făcut şi ce despăgubiri vi se cuvin.
Drepturile dumneavoastră atunci când călătoriţi cu avionul
Dacă bagajul este pierdut, deteriorat sau întârzie, puteţi avea dreptul la o compensaţie de cel mult 1.220 de euro aproximativ.
Cu toate acestea, companiile aeriene nu pot fi considerate răspunzătoare dacă au luat toate măsurile rezonabile pentru a evita prejudiciile sau dacă luarea acestor măsuri era imposibilă.
În cazul deteriorării bagajului, trebuie să depuneţi o reclamaţie la compania aeriană în termen de şapte zile de la primirea bagajului dumneavoastră.
Citeste continuarea pe RTV.NET