Antena 1 şi-a adjudecat ziua de joi, 31 iulie, când a fost lider de piaţă pe toate segmentele de public. “Burlăciţa”, “Acces Direct”, “Un show păcătos” sau “Mireasă pentru fiul meu” au fost câteva dintre programele zilei care i-au ţinut în faţa micilor ecrane pe români. Antena 1 a fost lider de piaţă la nivelul întregii zile de 31 iulie. Pe publicul comercial, postul a condus topul cu o audienţă medie de 3,2 puncte de rating şi 19,4 % cota de piaţă, urmat de Pro Tv cu o medie de 2,7 puncte de rating şi 16,7 procente din cota de piaţă. Pe publicul din mediul urban Antena 1 a fost lider de piaţă cu o audienţă medie la nivelul întregii zile de 3 puncte de rating şi 15,2 % cota de piaţă, urmată de Pro Tv cu o medie de 2,6 puncte de rating şi 12,9 % cota de piaţă. Iar la nivelul întregii populaţii a ţării Antena 1 a obţinut o medie de 2,9 puncte de rating şi 15,3 % cota de piaţă, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu o medie de 2,5 puncte de rating şi 13,2 % cota de piaţă.
Acces Direct, lider pe toate segmentele de public
“Acces Direct” a fost încă o dată lider detaşat de piaţă pe toate categoriile de public. Ediţia din 31 iulie a obţinut în minutul de maximă audienţă atins pe publicul comercial la 18.44 un vârf de 7,2 puncte de rating şi 30,9 % cota de piaţă, în vreme ce programele Pro Tv aveau tot atunci numai 3,8 puncte de rating şi 16,5 % cota de piaţă. În intervalul orar 16.56 – 19.00, atunci când a fost difuzată emisiunea, Antena 1 a fost lider de audienţă cu o medie pe publicul comercial de 5 puncte de rating şi 24,7 % cota de piaţă, fiind urmată de Pro Tv cu 3,6 puncte de rating şi 17,5 % cota de piaţă. Pe publicul din mediul urban Antena 1 a condus cu o audienţă medie de 5,6 puncte de rating şi 22,1 procente din cota de piaţă, urmata de Pro Tv cu 3,8 puncte de rating şi 15 % cota de piaţă şi Antena 3 pe locul al treilea cu o medie de 1,8 puncte de rating şi 7 procente din cota de piaţă. La nivelul întregii populaţii a ţării Antena 1 nu a avut rival si şi-a adjudecat poziţia fruntaşă cu o medie de 4,8 puncte de rating şi 21,2 % cota de piaţă, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 3,3 puncte de rating şi 14,2 % cota de piaţă, Antena 3 fiind şi de această dată pe locul al treilea cu 1,3 puncte de rating şi 5,5 % cota de piaţă.
“Burlăciţa” şi “Un show păcăto”s, cele mai urmărite programe ale serii
Show-ul ”Burlăciţa” de la Antena 1 a fost din nou lider de audienţă pe toate segmentele de public. Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare cea de-a noua ediţie ”Burlăciţa”, aceasta impunându-se ca lider incontestabil de audienţă în intervalul orar 20.28 – 23.03. Peste 1,6 milioane de români au fost joi seară cu ochii pe emisiunea ”Burlăciţa” în minutul de aur de la 22.13, atunci când Antena 1 obţinea, pe publicul comercial, un vârf de 11,5 puncte de rating si 28,6 % cota de piaţă, în vreme ce Pro Tv obţinea tot atunci doar 7,2 puncte de rating şi 17,8 procente din cota de piaţă.
Iar ultima ediţie a emisiunii “Un show păcătos” din acest sezon i-a adus lui Dan Capatos poziţia fruntaşă în topul audienţelor cu o medie pe publicul comercial de 4,5 puncte de rating şi 18,2 procente din cota de piaţă, pe locul secund clasându-se Pro Tv cu 3,1 puncte de rating şi 12,6 % cota de piaţă.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All urban si National
Perioada 31 iulie 2014