Ianuarie – Septembrie 2014
Divizia TV Intact Media Group îşi apreciază cota de piaţă în primele nouă luni ale anului 2014 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, înregistrând creşteri pe toate intervalele zilei, pe toate target-urile (commercial, urban, naţional).
La nivel de trust, “Antenele” sunt lider de audienţă în Day Time, pe publicul comercial şi sunt pe prima poziţie a clasamentului în Whole Day, DayTime, Acces şi Late Fringe, la nivel Urban si Naţional.
Antena 1
În aceeaşi perioadă menţionată (ianuarie – septembrie 2014), Antena 1 este lider de audienţă pe intervale cheie. Postul generalist al Intact Media Group are creşteri ale cotei de piaţă în rândul publicului comercial în Whole Day, Prime-Time, Morning şi Acces şi conduce detaşat clasamentul în intervalul DayTime. La nivel Urban si Naţional, Antena 1 conduce clasamentul în DayTime şi Acces.
Antena Stars
Singura televiziune axată pe ştiri şi talk-show-uri mondene, Antena Stars, prezintă cele mai mari creşteri de audienţă ale unui post TV, în ianuarie – septembrie 2014.
Antena 3
Postul de ştiri al Intact Media Group rămâne incontestabil liderul nişei de ştiri şi înregistrează în continuare audienţe ce o situează în topul televiziunilor generaliste. De asemenea, postul condus de Mihai Gâdea are creşteri de audienţe pe toate intervalele orare, în rândul publicului cu vârste de peste 18 ani.
Euforia TV
Cota de piaţă a televiziunii Grupului Intact dedicată publicului feminin înregistrează creşteri de audienţă pe majoritatea intervalelor orare în intervalul ianuarie-septembrie 2014.
În cele nouă luni care au trecut de la începutul lui 2014, televiziunile Intact au fost urmărite, timp de cel puţin un minut, de peste 10 milioane de români, la nivel Naţional, în Whole Day, şi de peste şapte milioane în Prime-Time.
ZU TV
Postul intrat cel mai recent în divizia TV Intact, Zu TV, este deja lider de audienţă în rândul nişei din care face parte, pe intervale orare importante. “Începând din octombrie, accentul va fi pus pe muzică, jocuri interactive şi pe pastilele scurte de life-style”, a declarat Mihai Morar, directorul postului. Alte programe ce vor putea fi urmărite pe ZU TV sunt un road-show, pornind de la caravana Zu Party şi un proiect în care artiştii “vor cânta în locuri publice neconvenţionale”.
În luna septembrie, peste zece milioane de romani au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, timp de cel putin un minut, la nivel naţional. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de peste 7,5 milioane.
Intact multumeşte publicului şi partenerilor pentru susţinere, apreciind rolul fiecăruia în atingerea acestor rezultate.
Sursa: Kantar Media
Citește pe Antena3.ro