x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Jurnalul TV Chefi la cuțite, lider de audiență cu ediția în care Chefii au pus în joc trei amulete Echipa Saint Tropez a rămas aseară cu doar patru concurenţi

Chefi la cuțite, lider de audiență cu ediția în care Chefii au pus în joc trei amulete Echipa Saint Tropez a rămas aseară cu doar patru concurenţi

de Redacția Jurnalul    |    05 Oct 2023   •   15:45
Chefi la cuțite, lider de audiență cu ediția în care Chefii au pus în joc trei amulete  Echipa Saint Tropez a rămas aseară cu doar patru concurenţi

Aseară, la Chefi la cuțite a fost spectacol la bancurile de lucru, într-o ediţie lider de audienţă, pe toate targeturile! Sirena amuletelor a răsunat de nu mai puțin de trei ori pe parcursul unui battle care a îmbinat tensiunea și conflictele pe fondul stresului cu umorul. “Toţi membrii echipelor adverse trebuie să spună „şase şine nu-s” înainte de fiecare propoziţie. Cine nu se conformează, freeze un minut!”, a fost cea dintâi amuletă, activată de către Chef Scărlătescu.

“Hotărăşte ce slogan vrei să spună echipele adverse înainte de fiecare propoziţie!”, a fost amuleta aruncată în joc de Chef Bontea, care a şi hotărât imediat sloganul “S-o ce?! Sorin!”. Chef Dumitrescu a intervenit imediat, cu cea de-a treia amuletă “O data la doi timpi, la întoarcerea clepsidrei, concurenţii echipelor adverse trebuie să comunice cântând!”.

Ediția Chefi la cuțite de miercuri seară, care a adus un record de amulete puse la bătaie, s-a situat pe primul loc în preferințele telespectatorilor, pe toate segmentele de public. Astfel, în intervalul 20:27-00:02 în care a fost difuzată emisiunea, minutul de maximă audiență de la 20:52 a adunat în fața televizoarelor aproape 1.7 milioane de telespectatori. Lider de audiență pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54, Chefi la cuțite a condus topul cu o medie de 6.7 puncte de rating și 24% cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe locul al doilea cu 5.7 puncte de rating și 20.2% cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 20.7% cota de piață, Pro TV clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5.2 puncte de rating și 15.1% cota de piață. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului naţional.

Concurenții s-au confruntat aseară cu cele mai dificile condiții în bucătăria Chefi la cuțite. Interdicția de a comunica verbal fără a folosi anumite sintagme sau, mai rău, făra a cânta s-a dovedit cel mai greu de respectat, astfel că echipele au avut de suportat amenda unor minute de ”freeze” (încetarea activității la bancurile de lucru), pentru că au încălcat poruncile amuletei. „Astăzi e bătălia amuletelor!”, au fost de acord toţi concurenţii. „Aveţi cuvântul meu, mă uitam la ceas, să treacă timpul mai repede. Nici nu mă mai interesa ce e în farfurii! Voiam doar să ies din balamucul ăla!”, a mărturisit şi Chef Bontea. Iar gradul de dificultate al probei a fost sporit şi de alegerea ingredientelor: fiecare echipă a avut voie să aleagă câte unul, ingredient ce nu mai putea fi ulterior folosit de celelalte echipe. Astfel, untul, uleiul sau sarea au fost doar câteva dintre ingredientele blocate de câte o echipă, care le-au dat mari bătăi de cap celorlalte. Battle-ul a fost câștigat detașat de Chef Dumitrescu și echipa sa, cu 8 farfurii. „Astăzi, ca niciodată, i-am văzut foarte puşi pe treabă, foarte foarte rapizi şi foarte atenţi. Cumva, au înţeles că ora asta e cea mai importantă”, a mărturisit Chef Dumitrescu.  La proba individuală, preparatul cu cel mai mic punctaj i-a aparținut lui Răzvan Minca, din echipa lui Chef Scărlătescu, care pentru al treilea battle consecutiv a pierdut câte un concurent.

Duminică, de la 20:00 şi luni, marţi şi miercuri, de la 20:30, la Antena 1 și pe AntenaPLAY continuă confruntările pe echipe, cu probe din ce în ce mai dificile și schimbări surprinzătoare de strategii din partea Chefilor.

 

››› Vezi galeria foto ‹‹‹

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 21-54 Urban, Urban si National

Perioada 4 octombrie 2023

×