Chefi la cuțite a dominat seara de luni. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 25.1%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 6.9 puncte de rating și 21.7% cotă de piață.
Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.3 puncte de rating si 18.3 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, ProTV, a obținut 5.5 puncte de rating și 13.7 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.7 puncte de rating și o cotă de piață de 18.7, în timp ce ProTV, clasat pe locul al doilea, a obținut 5.8 puncte de rating și 13.9 cotă de piașă. În minutul de aur al emisiunii, 21.14, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.
Marea surpriză a serii de luni a fost cuplul format din Adda și soțul ei, Cătălin. Cei doi nu au venit doar să îi facă o surpriză lui Chef Bontea, ci au venit chitiți să ia minimum două cuțite. Cătălin este super pasionat de gătit, iar preparatul lui i-a lăsat fără cuvinte pe cei trei jurați. „N-am știut nicio clipă că, Cătălin gătește atât de bine!”, a exclamat la final Sorin Bontea. Cu trei cuțite obținute, soțul Addei merge direct în bootcamp, hotărât să impresioneze și în continuare pentru a obține un loc în echipe.
Seara de marți va aduce un iz asiatic la Chefi la cuțite. Hiroko Ogawa, o doamnă de 60 de ani din Japonia, vine să le gătească chefilor sushi și să dea un exemplu de voință și pasiune. Femeia este maratonist de performanță, a alergat în peste 20 de țări din întreaga lume, inclusiv în Hawaii (Honolulu) și Noua Zeelandă, iar România a tăiat-o de la un capăt la altul, alergând maratoane în 20 de orașe!
Sursa:Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National |
Perioada 21 septembrie 2020 |