x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Media S-au oferit primele tunici la Chefi la cuţite, iar chefii au aflat „semnele” echipelor. Emisiunea, lider de audienţă pe publicul comercial şi urban

S-au oferit primele tunici la Chefi la cuţite, iar chefii au aflat „semnele” echipelor. Emisiunea, lider de audienţă pe publicul comercial şi urban

04 Noi 2020   •   18:24
S-au oferit primele tunici la Chefi la cuţite, iar chefii au aflat „semnele” echipelor.  Emisiunea, lider de audienţă pe publicul comercial şi urban

Şi marți  seara, telespectatorii au ales Chefi la cuţite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivelul publicului urban. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 8.7 puncte de rating și o cotă de piață de 23.8%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 8.1 puncte de rating și 22.1% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 8 puncte de rating si 17.9 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, ProTV, a obținut 7.1 puncte de rating și 15.9 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.41, aproape 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din bootcamp-ul Chefi la cuțite.

            Seară încărcată de emoţii marţi, la Chefi la cuţite. S-au oferit primele tunici din sezonul opt şi au avut loc şi primele eliminări. Tot aseară, cei trei chefi, Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu au aflat ce echipe vor conduce. Surpriza acestui sezon este faptul că de acum tunicile sunt toate negre, iar ceea ce le diferenţiază este modelul. Sorin Bontea a fost primul care a extras bilețelul din bol, apoi au urmat Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu. Echipele nu au avut culori, ci modele: dungi, buline și carouri. În etapa a doua de bootcamp, concurenții rămași în competiție au avut la dispoziție șaizeci de minute pentru a pregăti rețete cât mai gustoase și corect executate, pentru a demonstra că merită un loc într-una dintre cele trei echipe ale chefilor. Cum zborul este tema principală a bootcamp-ului, concurenţii au fost nevoiţi să pregătească o farfurie care să poată fi servită în timpul unui zbor la economy class, al cărei ingredient de bază să fie puiul, iar bugetul să nu depăşească 35 de lei. Sarcina  a fost una extrem de dificilă, mai ales că la jurizare a contat inclusiv felul în care cooncurenții au folosit reșoul sau au tranșat carnea de pui. De zbor nu au scăpat nici în cea de-a treia probă, în care au fost puşi să gătească un preparat ce ar putea să fie servit pe timpul unui zbor la business class! A contat imaginația, plating-ul, aromele, dar și modul de executare, mai ales că timpul de gătit a fost unul foarte scurt.

            În această seară, de la 20:30, pe Antena 1, concurenţii dau bătălia finală pentru un mult râvnit loc în echipe. „Faptul că rămân pentru alegerea finală trebuie să le dea o mare speranţă, înseamnă că sunt în vizorul nostru şi oricare dintre ei îşi pot face calcule că pot intra în echipe, mai avem nevoie de 15 concurenţi!”, a mărturisit chef Cătălin Scărlătescu. Pe o temă „business class”, cerintele chefilor vor fi la mare înălţime şi niciun loc nu se va acorda fără foarte multă muncă. Având un număr limitat de tunici, 15 la număr, chefii îşi vor chibzui atent deciziile, iar asta se va lăsa cu multă tensiune. Despărţirile vor fi grele şi dureroase, iar victoriile se vor lăsa cu lacrimi de bucurie.

Sursa:Kantar Media

 

Copyright:ARMADATA S.R.L.

 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 3 noiembrie 2020

 

 

×
Subiecte în articol: Chefi la cuțite